یکشنبه 31 فروردین 1393 - 0:28

بداخلاقی در کسب کرسی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

پیشکسوت داوری فوتبال کشور، هرگونه بداخلاقی‌ برای تعیین رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ناپسند و مذموم دانست.

به گزارش بویرنیوز، نوذر رودنیل امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: سمت ریاست هیئت فوتبال به قدری کار سخت و طاقت‌فرسایی است که کاندیدا شدن برای این کار صبر و تحمل بالایی می‌خواهد.

وی ابراز داشت: به هر صورت شاید کسانی که خود را برای تصدی این سمت آماده کرده‌اند این توان را در خود می‌بینند که چرخ فوتبال استان را بگردانند.

این پیشکسوت داوری فوتبال کشور ادامه داد: کسانی که خود را آماده به دست گرفتن سکان این مسئولیت کرده‌اند باید دارای تجربه کاری باشند و به نظر من نخستین شرط برای این کار تجربه است.

وی با بیان مثالی در این خصوص به مدیریت علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال اشاره کرد و متذکر شد: در چهار سال نخست کفاشیان به دلیل این که تجربه‌ای در فوتبال نداشت موفقیت آن‌چنانی کسب نکرد اکنون با کسب تجربه بالا توانسته که به عنوان یک سرمایه توسط فیفا و ای‌اف‌سی شناخته شود.

رودنیل، نیاز امروز فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را تجربه دانست و گفت: نمی‌توان با آزمون و خطا این فوتبال را اداره کرد چرا که در برهه حساسی قرار گرفته‌ایم.

وی، هر سه کاندیدای حاضر در این دوره را از افراد تحصیل کرده دانست و گفت: علاوه بر تحصیل باید به تجربه هم توجه داشته باشیم و من امروز باتجربه‌ترین این افراد را برای تصدی این مسئولیت ترجیح می‌دهم.

این پیشکسوت داوری فوتبال کشور به تجارب خود در فوتبال در طول سالیان گذشته تا امروز اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم در این انتخابات آن چه که بیش از همه خیر و صلاح فوتبال استان است صورت گیرد تا بتوانیم فوتبال خود را به کشور بیشتر معرفی کنیم.

رودنیل در پایان در همین خصوص هرگونه بداخلاقی در تعیین رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را زشت و ناپسند دانست و با بیان اینکه رئیس فدراسیون فوتبال در این روز به استان ما سفر می‌کند و باید حرمت‌ها را حفظ کنیم، برگزاری سالم و به دور از تنش رئیس هیئت فوتبال را در آینده فوتبال استان اثرگذار دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    جناب اقای رودنیل عامل تمامی تشنجات در ورزش این استان جنابعالی هستی 

  2. داور گفت:

    خدایی رودنیل شما که نه حق رای داری و مسئولیتی در فوتبال استان چرااااااااااااا

دیدگاه شما