شنبه 30 فروردین 1393 - 22:12

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان: جنگ بیرون میدان را باختیم/ کاش تماشاگران صبوری می‌کردند

به گزارش بویرنیوز به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، محمدرضا مهاجری پس از شکست مقابل پیکان و بازماندن از صعود به لیگ برتر عنوان کرد: بچه‌های من به تجربه حریف خود باختند و نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

وی ادامه داد: فوتبال همین است؛ یک روز باخت و یک روز برد است ولی اگر تماشاگران به ما وقت بیشتری می‌دادند، می‌توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم.

مهاجری با بیان اینکه نباید دیدار به حاشیه کشیده می‌شد، تصریح کرد: همانطور که یک گل از گل‌های خورده را جبران کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم و تماشاگران باید بازیکنان جوان تیم را در این خصوص تشویق می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه اتفاقات دقایق پایانی شایسته فوتبال خراسان نبود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: مسئولیت شکست امروز بر عهده من است ولی بخشی از آن متوجه عسگری و داور دیدار است.

وی در ادامه گفت: عسگری نباید پیش از دیدار مصاحبه می‌کرد و عنوان می‌کرد که یک پنالتی به ضرر پیکان گرفته نشده است، زیرا این مصاحبه شرایط امروز را تحت تاثیر خود قرار داد به همین دلیل نباید برای انجام این مصاحبه عجله می‌کرد.

مهاجری با بیان اینکه البرز حاجی پور شرایط و آمادگی قضاوت دیدار امروز را نداشت، اظهار کرد: امروز جنگ بیرون از میدان را باختیم ولی در مقابل شرایط داوری نیز خیلی خویشتن‌داری کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاع داشتید اگر بازی در وقت اضافه یک بر یک یا مساوی با گل تمام شود، بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، گفت: خود من نیز هیچ اطلاعی از این قانون نداشتم که بخواهم بازیکنانم را توجیه کنم و این موضوع به ناهماهنگی موجود بر می‌گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما