شنبه 30 فروردین 1393 - 12:44

تعیین اعضای هیات موسس شرکت نمایشگاهی کهگیلویه وبویراحمد

بویرنیوز – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون چهار عضو از اعضای پنج گانه هیات موسس شرکت دایمی نمایشگاهی این استان تعیین شده است.

داریوش دیودیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعضا شامل مجموعه های حقوقی از قبیل کارخانه سیمان یاسوج و اتاق اصناف، انجمن صنفی پیمانکاران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به اینکه پنجمین عضو هیات موسس شرکت دایمی نمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد هنوز به طور دقیق مشخص نشده، بیان کرد: این عضو یکی از شرکت های توانمند ملی است که در زمینه سرمایه گذاری صنعتی فعالیت می کند.

دیودیده اظهار کرد: شرکت دایمی نمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به منظور ثبت نهایی به اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان معرفی شده است.

وی عنوان کرد: تشکیل و راه اندازی شرکت دایمی نمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در قالب سهامی خاص از سوی دولت به تصویب رسیده است.

دیودیده ابراز داشت: زمین نمایشگاه دایمی کهگیلویه و بویراحمد به مساحت 35 هکتار که بین سد شاه قاسم و کشتارگاه یاسوج قرار دارد هم اکنون آماده شده و در تملک شرکت دایمی نمایشگاهی استان است.

وی افزود: اطراف این زمین دیوارکشی و بخشی از آن نیز خاکبرداری شده و پس از تشکیل شرکت دایمی نمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اعضای آن موظفند نسبت به آغاز عملیات ساخت و ساز و ایجاد تاسیسات مورد نیاز اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما