شنبه 30 فروردین 1393 - 11:14

قاتل فراری دو برادر جان سالم به در نبرد

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان گفت: قاتل فراری که دو برادر را به قتل رسانده بود، بعد از هشدارهای مکرر پلیس با هدف جلوگیری از گریز و پس از اصابت گلوله، در جریان انتقال به بیمارستان جان داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سرهنگ جعفر آژنگ افزود: به گزارش پلیس آگاهی یکی از شهرستان های استان کردستان، سه برادر در زمین کشاورزی خود مشغول کار بودند که متهم با انگیزه اختلافات ملکی و سابقه چند مشاجره، ضمن شلیک تیر هوایی به آنان نزدیک می شود.

وی اظهار کرد: این فرد سپس با اسلحه شکاری خود در تعقیب و گریز، دو برادر را به قتل می رساند و از محل متواری می شود.

به گفته آژنگ، بلافاصله گروهی از عوامل پاسگاه انتظامی همراه عوامل آگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان تابعه و مقام قضایی در محل حاضر می شوند و پس از بررسی صحنه، شش پوکه اسلحه شکاری را کشف می کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کردستان ادامه داد: پس از گذشت نزدیک به 18 روز از این واقعه، قاتل به روستای محل زندگی خود برمی گردد که سه اکیپ از پلیس های آگاهی، اطلاعات و یگان امداد به روستای مورد نظر اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: نامبرده به محض مشاهده ماموران نیروی انتظامی به سمت آنها تیراندازی می کند و سپس به طرف کوه های اطراف روستا متواری می شود.

آژنگ با بیان اینکه پس از حدود دو کیلومتر تعقیب و گریز نهایتا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی از ناحیه کمر به پایین به سمت وی می کنند، افزود: یک تیر به کشاله ران سمت راست وی برخورد می کند که پس از مجروحیت بدون فوت وقت دستگیر و به سمت شهرستان حرکت داده می شود.

وی گفت: در بین راه اورژانس نیز می رسد اما به علت خونریزی شدید فرد در داخل خودرو اورژانس فوت می کند.

به گفته سرهنگ آژنگ تلاش برای دستگیری پسران قاتل که در این ماجرا نیز وی را همراهی کرده بودند از روز پنجشنبه آغاز شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما