شنبه 30 فروردین 1393 - 11:10

انصراف مدیران و خانواده‌های متمکن شهرستان بویراحمد

معاون فرماندار بویراحمد گفت: مدیران و خانواده‌های متمکن در سطح شهرستان، بخش و روستاها و دهستان‌ها بویراحمد طی اقدامی خیرخواهانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

خبرگزاری فارس: انصراف مدیران و خانواده‌های متمکن شهرستان بویراحمد

شاهرخ کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه روند مطلوب و قابل قبولی در اجرای فرایند ثبت‌نام از متقاضیان یارانه نقدی در بویراحمد شاهد بودیم، گفت: بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها 30 و 31 فروردین خانوارهای جا مانده از ثبت‌نام می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها عملیات ثبت‌نام خود را انجام دهند، گفت: تا به امروز روند مطلوب و خوبی در فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان داشتیم که انتظار می‌رود کسانی که مستحق هستند از ثبت‌نام جام مانده‌اند طی امروز و فردا عملیات ثبت‌نام را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از متمکنین مالی در سطح شهرستان بویراحمد از دریافت یارانه نقدی  انصراف دادند، گفت: مدیران و خانواده‌های متمکن در سطح شهرستان، بخش و روستاها و دهستان‌ها طی اقدامی خیرخواهانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

معاون فرماندار بویراحمد تصریح کرد: بخشداران و دهیاران با توزیع فرم خام ثبت‌نام یارانه نقدی روستاییان مناطق صعب‌العبور و فاقد پوشش شبکه اینترنتی را به خوبی پوشش دادند و تاکنون گزارشی مبنی بر اشکال و یا عدم ثبت‌نام نداشتیم.

این مسئول  با بیان اینکه دفاتر ICT، پیشخوان‌های دولت، کافی‌نت‌ها و برخی ادارات در سطح شهرستان به صورت 24 ساعته عملیات ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی را انجام دادند، اذعان داشت: روند ثبت‌نام به خوبی پیش می‌رود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه همکاری دفاتر ای.سی.تی روستایی، پست‌ بانک‌ها، دهیاران و بخشداران در روند اجرای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در بویراحمد خوب و قابل تقدیر است، یادآور شد: ثبت‌نام از متقاضیان جامانده از یارانه نقدی تا 30 و 31 فروردین تمدید شد.

کناری انصراف از دریافت یارانه نقدی را اقدامی انسان‌‌دوستانه و خیرخواهانه عنوان کرد و بیان داشت: هدفمندی یارانه‌ها به منظور سامان دادن به اقتصاد و معیشت مردم در دهک‌ها و قشرهای مختلف جامعه بوده از این‌رو افراد با بضاعت مالی بالا با انصراف از دریافت یارانه می‌توانند یاری‌رسان اقشار محروم جامعه باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: بسیاری از مردم در کشور و به تبع آن در استان دست دولت در راستای رشد و شکوفایی کشور را گرفتند تا با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در پیشرفت کشور در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف حرکت کرد.

کناری با تاکید بر اینکه هم‌افزایی و همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی شهرستان در راستای ثبت‌نام از متقاضیان وجود داشت، گفت: امیدواریم طی امروز و فردا این روند حفظ و مردم با آرامش خاطر بیشتری عملیات ثبت‌نام متقاضیان را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما