شنبه 30 فروردین 1393 - 2:49

عامل قطع بازوی راننده وانت پیکان در محور یاسوج – بابا میدان

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر انحراف خودرویی در مسیر جاده یاسوج به بابامیدان بازوی راننده قطع شد.

خبرگزاری فارس: انحراف از جاده عامل قطع بازوی راننده وانت پیکان شد

به گزارش بویرنیوز محمدرضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از حادثه‌ای دیگر در محور یاسوج ـ بابامیدان خبر داد و گفت: در ساعت 2 و 30 دقیقه شب گذشته در جاده یاسوج به بابامیدان در منطقه تنگ کناره یک خودروی وانت پیکان از جاده منحرف شد که این حادثه منجر به مصدوم شدن وی شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اثر انحراف خودرو از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل راننده به شدت ضربه دید که منجر به قطع دست وی از ناحیه بازوی شد.

قنبری اذعان کرد: با اعلام این خبر اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی اورژانس جاده‌ای اقدامات اولیه درمانی و کنترل خونریزی و پانسمان نگهداری عضو قطع شده را در شرایط مناسب برای پیوند به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی در کمترین زمان ممکن به محل‌های حادثه حضور می‌یابد، گفت: امیدواریم با عملیات صورت گرفته، عمل پیوند عضو این هم استانی با موفقیت انجام گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100642
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما