شنبه 30 فروردین 1393 - 1:42

محمد بهرامی: غلام محمد زارعی مورد لطف ویژه مسعود حسینی بود!

در مورد آقای سیدباقر موسوی باید بگویم ایشان به‌هرحال جلودار جریان اصلاحات در شهرستان است و با سابقه‌ی 4 دوره نمایندگی پیشکسوت ما هستند و بنابراین در صورت حضور ایشان من وارد نخواهم شد.

بویرنیوز – شهردار اسبق یاسوج، فکر خود را این روزها بیش از هرچیز به تکمیل دوره‌ی تحصیلی خود در مقطع دکترا معطوف کرده است.
اما محمد بهرامی 40 ساله، پس از گذراندن دوره‌های پرتلاطم در شهر یاسوج، حال بی آنکه خود رسماً اعلام کند، نیم‌نگاهی هم به انتخابات سال آینده‌ی مجلس دارد. کسی که تکیه‌کلام‌اش در طول مصاحبه‌ی مفصل با ابتکارجنوب «مردم» بوده، بسیار امیدوار است که مردم بویراحمد و دنا، تکیه‌گاه‌اش برای حضور و موفقیت در انتخابات مجلس دهم شوند.
آنچه در زیر می‌خوانید ماحصل گفتگوی سه‌ساعته‌ی ابتکار جنوب با محمد بهرامی است؛
 
شهردار اسبق یاسوج درباره‌ی گرایش فکری و سیاسی خود و نمایندگی از یک جریان سیاسی می‌گوید: نمی‌توان گفت من نماینده‌ی یک جریان سیاسی هستم. من هم یک عضو از طیف بزرگ اصلاح‌طلبی هستم. قبلاً هم نشان داده‌ام که جوهره‌ی فکری من اصلاح‌طلبی است و در موقعیت های متفاوت هم این را نشان داده‌ام. احکام و سوابق کاری من هم مؤید فکر سیاسی‌ام است.
محمد بهرامی درباره علت حمایت‌اش از ستار هدایتخواه در انتخابات مجلس هفتم و شائبه‌های مطرح درباره‌ی شفافیت گرایش فکری‌اش این‌گونه توضیح می‌دهد: بنده در یک دوره از آقای هدایتخواه حمایت کرده‌ام. بهرحال ایشان نماینده‌ی بسیار توانمندی بودند و من ایشان را یک شخصیت فرهنگی و مدیریتی می‌دانستم اما این را هم باید بدانید که ستار هدایتخواه، نامزد ائتلافی شدند که من فقط یک عضو از آن بودم. ضمن آنکه اتفاقاً بنده در آن جلسه‌ی ائتلاف هم حضور نداشتم و نماینده‌ی تیم ما، آقای حاج مفتح بودند که با رایزنی با آقای مندنی‌پور و بقیه دوستان کارها را پیش می‌بردیم. من پیشنهاد می‌کنم شما عقبه‌ی فکری و سوابق و خاستگاه این «بعضی»هایی را که این شائبه‌ها را مطرح می‌کنند بررسی کنید تا متوجه شویم هدف این افراد چیست.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فاصله‌ی بسیار زیاد ستار هدایتخواه با اصلاح‌طلبان مانع تمکین شما به انتخاب گروه تصمیم‌گیرنده در آن انتخابات نمی‌شد هم می‌گوید: مگر نامزد دیگر (غلام‌محمد زارعی) اصلاح‌طلب بود؟ برخلاف آن‌چه که ممکن است برخی گمان می کردند ایشان به اصولگرایان بسیار تعلق بیشتری دارد. او بزرگ‌شده‌ی اصولگرایان است و همه می‌دانند چقدر از سوی آقای مسعود حسینی مورد لطف بوده. ارتقای جایگاه ایشان اساساً در همان زمان بود.
بهرامی، اتهام محافظه‌کاری و مصلحت‌سنجی در برخی برهه‌ها را دست‌کم در انتخابات مجلس هفتم رد می‌کند و می‌گوید: اتفاقاً اگر بنای من منفعت شخصی بود که باید به سمت نماینده‌ی همان دوره می‌رفتم که اصلاح‌طلب بود. ضمن آنکه پس از قبول شدن ستارهدایتخواه، من بعد از گذشت تنها 6 ماه از ایشان فاصله گرفتم چون دیدیم اصلاً نمی‌توانند در حلقه‌ی بسته‌ی خودشان ما را تحمل کنند و نتیجه‌ی این جدایی هم حمایت ما از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال بعد بود که با حضور اصولگرایانی چون احمدی‌نژاد، قالیباف و لاریجانی نامزد ریاست جمهوری شده‌بود.
او علت ترجیح هاشمی رفسنجانی را به مهدی کروبی و مصطفی معین که نزدیکی بیشتری به اصلاح‌طلبان داشتند، این‌گونه توضیح می‌دهد: ما در جهت منافع مملکت، آقای هاشمی را ترجیح داده بودیم چرا که معتقدیم او در هر میز مذاکره‌ای می‌توانست حرف اول و آخر را بزند و این با منش فکری و روحیه‌ی تعامل‌گرای من همخوان بود. من هیچ گاه مسائل را قضاوت «صفر و یک» نمی‌کنم.
 وی، درباره‌ی احتمال پشتیبانی عارف از وی در این دو شهرستان معتقد است: واقعیت این است که با وجود این احتمالات، اما من اول به خود و منطقه‌ی خودمان فکر می‌کنم. اولین حامی خودم را باید مردم بدانم و تکیه بر یک شخص و رها کردن مردم یقیناً عاقلانه نیست. خوب است بدانید من به راحتی می‌توانستم دوباره شهردار شوم. یا همین اخیراً پست‌هایی وجود داشت که حتی می‌توانستم با حکم مستقیم مسئولان بالاتر به دست بیاورم اما برای من مصلحت مردم نسبت به هرچیزی در اولویت بیشتری است. بهرحال آن‌چه که می‌توان با قاطعیت گفت محوریت آقای خاتمی و عارف در جریان اصلاح‌طلبی برای انتخابات مجلس آینده است. خود آقای عارف هم که اعلام کردند حتماً نامزد خواهند شد.
محمد بهرامی نامزد شدن خود در انتخابات مجلس را منوط به خواست مردم، شرایط دوستان سیاسی خود و تصمیم جریان فکری اصلاحات می‌داند و ادامه می‌دهد: مشخص است من اگر وارد شوم از سوی طیف فکری اصلاح‌طلبان وارد صحنه خواهم شد. مگر می‌شود رئیس ستاد عارف در انتخابات ریاست‌جمهوری، خارج از تشکیلات خود اقدام کند. باید توجه کنیم که دوستان زیادی در این جریان داریم و باید در این مورد تصمیم گروهی بگیریم.
وی درباره علت حضور «غیرتشکیلاتی» غلامرضا تاجگردون در انتخابات مجلس نهم در حوزه‌ی باشت و گچساران، با اکراه اظهار نظر می‌کند: بهرحال ایشان در دور قبل از آن هم بودند و اگر این دوره حاضر نمی‌شدند ممکن بود آسیب‌های اجتماعی بروز می‌داد. الان هم از بین افراد موجود گزینه‌ای مناسب‌تر از ایشان برای جریان اصلاحات در آن حوزه سراغ نداریم.
بهرامی احتمال حضور همزمان خود با شخصی مانند سیدباقر موسوی را رد می‌کند و در پاسخ به موضع وی در قبال حضور احتمالی موسوی در صحنه می‌گوید: افراد زیادی برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مطرح هستند اما باز هم می‌گویم الان قضاوت در این موارد زود است. در مورد آقای سیدباقر موسوی باید بگویم ایشان به‌هرحال جلودار جریان اصلاحات در شهرستان است و با سابقه‌ی 4 دوره نمایندگی پیشکسوت ما هستند و بنابراین در صورت حضور ایشان من وارد نخواهم شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یاسوج، رأی 24 هزار نفری خود در انتخابات مجلس گذشته‌ی بویراحمد و دنا را «بی‌سابقه و یک فتح بزرگ» توصیف می‌کند: البته رأی من خیلی بالاتر از این بود. یک روز مانده به انتخابات، مردم طور دیگری فکر کردند و به واسطه‌ی فضاهایی که ایجاد شد با این استدلال که بهرامی دور اول نمی‌تواند قبول شود به سمت شخص دیگری رفتند. واقعیت این است که غالب مردم به خاطر شرایط آن دوره‌ی آقای هدایتخواه، برایشان تغییر وضع موجود ملاک اصلی بود. به همین دلیل هم بود که بسیاری می‌گفتند قلب ما بهرامی است اما عقل‌مان برای پیروز شدن در انتخابات شخص دیگری را انتخاب می‌کند.
شهردار اسبق یاسوج درباره‌ی احتمال اجماع اصلاح‌طلبان استان و پایبندی خود به نتیجه‌ی اجماع می‌گوید: اگر عاقل باشیم یقیناً در اصلاح‌طلبان استان اجماع صورت خواهد گرفت اما الان در مورد جزئیات نمی‌توان صحبت دقیقی کرد. آن‌چه روشن است اصولی بودن اجماع است. من معتقدم اولین ملاک اجماع، باید اقبال مردم باشد و در این صورت من یقیناً نتیجه‌ی اجماع را خواهم پذیرفت.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بهرامی می گوید : قلب ما بهرامی است اما عقل‌مان برای پیروز شدن در انتخابات شخص دیگری را انتخاب می‌کند./
    /
    /
    پدرت رو خدا بیامرزه که خودت اعتراف میکنی بر مبنای عقلانیت و منطق خودتون صلاحیت نمایندگی این مرد رو ندارید
    /
    /

    /
    عاشق صداقتتم دکتر مهندس بهرامی

  2. ناشناس گفت:

    آخه من موندم آقای بهرامی شما چه طور ادعا می کنید اصلاح طلب هستید در حالی که به اعتراف خود می گوئید جز ائتلاف انتخاب اقای هدایت خواه بودید و نماینده شما مرحوم حاج مفتح بوده است!!ا
    آخه شما چه اصلاح طلبی هستید که با هدایت خواه و مرحوم مفتح اشتراک سیاسی و همفکری چند ساله داشتنی در حالی که این اقایان شناسنامه های جریان اصولگرایی استان هستند!!!!مگر می شود ادعای اصلاح طلبی داشت اما با اصولگرایان رشد و نمو کرد!!!!
    ***********آقای بهرامی شما اصولگرای قبل از تایید صلاحیت و اصلاح طلب بعد از تایید صلاحیتید*************** با مردم رو راست باشید که اینجور در نوشته هاتون سوتی ندید!!!!!
    یادتان باشد این مردم هستند باید بگویند شما اصلاح طلب هستید یا فرصت طلب نه اینکه خود هر ثانیه فریاد بزنید ای ایها الناس من اصلاح طلبم….و به حق هر کس برای هر انچه که ندارد می جنگد…..

  3. اصلاح طلب گفت:

    آقای بویرنیوز، این مصاحبه مال روزنامه ابتکارجنوب هست. کسی هم این مصاحبه را گرفته دوست من سجاد بنام هست. پس این کار شما که ابتدای مصاحبه به جای نام مصاحبه کننده اسم سایت خودت را مینویسی دزدیه

  4. کارگر گفت:

    آقای بهرامی مرد عمل هست نه شعار. چه فرقی دارد اصلاحاتی باشد یا اصولگرا

    • ناشناس گفت:

      آره بخدا چه فرقی می کند اصلاح طلب باشد یا فرصت طلب؟
      اصولگرای قبل از تایید صلاحیت باشید یا اصلاح طلب بعد از تایید صلاحیت؟
      چپ باشید یا راست؟
      مهم این است تولد او ریشه در گهواره اصولگرایی به همراه بزرگانی چون مرحوم مفتح است

  5. اصلاحات گفت:

    آقای بهرامی اگر زارعی بزرگ شده اصولگرایان است اما متاسفانه شما زایده و متولد شده از دامن اصولگرایانید نمیتوان در مصاحبه ادعای اصلاح طلب بودن داشت اما در انتخابات دور دوم اقای هدایت خواه ماشینتون در اختیار ستاد ایشون باشه و نمیتوان ادعا کرد در سال 84 طرفدار اقای هاشمی بودید در حالی که مسئول مالی ستاد احمدی نژاد بودید!!!

  6. دنای استوار گفت:

    جناب مهندس بهرامی :با همه احترامی که برای شما قائلم ،شما در فکر گرفتن ماهی از آب گل آلود هستی خودتو به آقای سید باقر موسوی و اصلاحات نزدیک می کنی و می دانی که آقای موسوی رد صلاحیت میشه در فکر معرفی شما به عنوان کاندید اصلاحاتی ولی  بعنوان یک اصلاح طلب خیالتو راحت کنم  زهی خیال باطل .

  7. سيد گفت:

    جناب بهرامي اقاي موسوي 2دوره نماينده بودند نه 4دوره 

  8. رضا گفت:

    تو صحبت های بهرامی دورویی کاملا مشخص است. اصلاح طلب هست چون الان اصلاح طلبان حکومت می کنند. قبلا با هدایت خواه بود چون دوره دست اصولگرایان بود. صحبتش همه از مردم است خدا میداند اگر یک روزی او نماینده شود چند درجه تغییر میکند و چقدر به همین مردمی که اسمشون را میاره پشت میکند

  9. برادر گفت:

    آقاي بهرامي شما چرا جريان اصلاحات رو دامن ميزني شمايي كه در ديدار مردمي خودتان در در تالار بلوط از جواب دادن به يك دانشجو كه از شما سوال كرد اصلاحات رو تعريف كنيد نتوانستيدحتي يك جمله در رابطه با اصلاحات حرفي بزنيد شما وابسته به تشكيلات اصولگرايان بوديد ضمن اينكه به دروغ حرفي را به آقاي دكتر مندني پور كه توسط ستار هدايت خواه ودوستانشان انگ مرتدي گرفته بود قاطي اين جريان ميكنيد همين طوري كه بعد از انتخابات رياست جمهوري كل اصلاح طلبان به اين نتيجه رسيدند كه حضرتعالي هيچ سنخيتي با اصلاحات نداري ونخواهيد داشت .من يك خصلت خوب در آقاي زارعي ديدم اينكه در طول 12سال تلاش در جهت نمايندگي ايشان حاضرنشدن كوچكترين تخريبي نسبت به رقيبان خود داشته باشند هميشه ودر همه حال به طرفداران خود تذكر دادند كه مبادا رقيبي رو تخريب نماييد ولي متاسفانه شما ودوستانتان مرتبا بدنبال تخريب افراد هستيد تا بتوانيد در دور آينده موفق باشيد ولي برادر عزيز اين گونه نميتوان به بهشت رفت چون تجربه نشان داده به اين صورت رو به شكست خواهيد گذاشت . شما دوست عزيز بدانيد دور گذشته به اين لحاظ تاييد صلاحيت شديد كه دوستان شما وآقاي هدايت خواه ميخواست چون ميتوانستيد رقيب مشتركتان رو از صحنه بدر كنيد ودر نهايت ستار هدايت خواه برنده ميدان ميشد وشما هم استاندار ايشان كه تير شما به سنگ خورد وواقعا مردم عقل رو بر قلب ترجيح دادن كه كار پسنديده اي بود كه هردوي شما شكست خورديد كه در نهايت براي مردم 8سال ديگر با بدبختي رقم ميخورد.

  10. م گفت:

    آقاي بهرامي شماخودتان اعتراف مي كنيد به هدايت خواه راي داده ايد كسي كه به هدايت خواه راي داده است كه اصلاح طلب نيست .بهتر است اگرمي خواهي كانديد شوي ازاصلاح طلبان خرج نكني

  11. صادق گفت:

    واگذارتون و جد مير فتاح /حاج سيد مسعود حسيني سيده چرا مينويسد مسعود حسيني حداقل احترام سيد بودنش رو نگه داريد

  12. بنده خدا گفت:

    درودبردکتربهرامی

  13. شيرو گفت:

    سناتور بهرامي اين عنوان روياييست محال براي محمد بهرامي……………..

  14. عدم دروغ پذیی گفت:

    ایشون مرموز و بی دانش هستند سقف پیشرفتشون همون شهرداری بود..

  15. اصلاح طلبی گفت:

    مگر اقای زارع رقیب اقای هدایت خواه اصلاح طلبه که اقای بهرامی به ایشان رای بدهند وقتی اصلاح طلبی نباشد باید از بین بد وبدتر بدرا انتخاب می کنیم

  16. استاد گفت:

    جناب بهرامی درمصاحبه شما سه سوتی کاملامشهودهست معلوم نیست اصولگراهستی یا اصلاح طلب گیرم که باشی ولی چشم شما مجلس رانخواهددیدبه عنوان نماینده

  17. محمد گفت:

    اقاي بهرامي به پير به پيغمبر شما رنگ مجلس را نخواهي ديد

  18. ناشناس گفت:

    بهرامی جان شما فقط مدیون دهراب پور  هستید تنها کسی بود  که زمینه ی رشد شما رو فراهم نمود

    • عباس چابک گفت:

      با عر سلام و ادب و احترام
      اینجانب به خوبی یاد دارم که ستاد تشکیلاتی مرحوم مفتح در منزل ما برگزار میشد و آقای بهرامی در ترم آخر تحصیل در مقطع کارشناسی بودند و مجرد هم بودند و به دستور آقای مفتح ایشان راننده پاترولی شدند که ایاب و ذهاب آقای مفتح را انجام می دادند و نه از مسایل سیاسی و جناحی آگاهی داشتند و نه به طیف خاصی وابسته بودند و هدف ایشان فی الواقع جذب شدن در یک سازمان بعد از انتخابات بود که پس از شکست آقای مفتح با توجه به اینکه شهردار وقت آقای محمدی از بستگان سببی آقای مفتح بودند آقای بهرامی به شهرداری راه یافت و پس آز ان با حمایت های همه جانبه مرحوم مفتح ایشان به شهرداری رسیدند و در عمل همه می دانند که هرجا آن مرحوم رای می دادند جناب بهرامی هم تمکین می نمودند و جناب بهرامی مثل خیلی از دیگر نیروهای سیاسی فاقد یک گرایش سیاسی خاص هستند چنانکه مرحوم مفتح که از بستگان اینجانب هستند هم در یک دور به آقای موسوی رای دادند و در دور دیگر به استاد هدایت خواه که این حرکات حرف صادق زیبا کلام را به ذهن خطور می دهدکه از ایشان پرسیدند نظرتان در مورد اصلاح طلب بودن آقای کوابیان چیست که ایشان پاسخ دادند آقای کواکبیان اصولگرا نمی باشد و اصلاح طلب نیست  و افرادی که در دم از اصلاح طلبی میزنند اکثرا به دلیل این امر می باشد که از ناحیه آقای دکتر هدایت خواه مورد مهر و محبت قرار نگرفتند و الا همه اصولگرا می شدند.
      عملکرد جناب بهرامی در شهرداری یاسوج و نحوه چیدمان نیروها هم بر این ادعا صحه می گذارد که ایشان فاقد گرایش خاص سیاسی بودند ولی انتخاب با خود مردم است و به فرمایش امام«ره»میزان رای ملت است.
      با احترام و بیان این امر که من به اصولگرایان رای داده ام و خواهم داد

  19. ایطوریه گفت:

    اولا ایشان از تیره آقایی هستند ذاتا حونی آقا اصلاح طلبند. پس همه آقایان اصلاح طلبند. خودتون هم که جو استان را میدونید حالا ی زمانی ی مکانی احساسات شرایط خاص باعث تصمیم گیری میشود. انصافا کارنامه ایشان هم درخشان میباشد.

  20. انصاری گفت:

    آقای بهرامی یک اصلاح طلب است و بنده به عنوان یک اصولگرا ایشان را اصلاح طلب نمی دانم. مقایسه یک جوان اصلاح طلب با دکتر مندنی پور یا آقای موسوی که از بزرگان اصلاح طلب هستند آن هم برای رد اصلاح طلبی ایشان مقایسه درستی نیست. در مقاطعی اصولگرایان از مهندس بهرامی حمایت کردند و آن موقع هم ما اعتراض کردیم که چرا از یک اصلاح طلب حمایت می شود! فرماندار چرام هم یک اصلاح طلب بود که به جرم اصولگرایی تعویض شد!

  21. شریف گفت:

    ذکر چند نکته ضروری است
    1- گفتمان اصلاح طلبی با دوم خردادی از خرداد 76 با روی کار آمدن آقای خاتمی به وجود آمد نمود اصلاح طلبی آن روز ها سید باقر موسوی یود
    2- آقای محمد بهرامی معاونت مالی دانشگاه آزاد و همچنین عضو هییت علمی دانشگاه آزاد بوده است آقای بهرامی آن روزه ها یک جوان 26 ساله بوده است
    3-شهرداری یاسوج سمت اجرایی وی بوده است که بسیار موفق و چشمگیر ظاهر شده است مهمترین کار وی در آن زمان کار های فرهنگی ورزشی شهرداری بوده است
    4-پیشگامان اصلاح طلب در استان آقایان دکتر مندنی پور و موسوی هستند اینان هستند که درباره آقای بهرامی تصمیم میگیرند و مشخص می کنند که جبهه اصلاح طلبان را به دست اقای بهرمی بدهند یا خیر .
    5-در انتخابات 92 این کار را انجام دادند رییس ستاد عارف در استان به عهده آقای بهرامی بود

  22. behnam گفت:

    کارنامه دکتر بهرامی بر همگان مشخص است و باعث افتخار و الگوی جوانان این استان است و همان طور که شهر یاسوج را در زمان شهردار بودنش آباد کرد این شاالله در مجلس نیز پیگیر حق از دست رفته مردم یاسوج در سه دور گذشته می باشد با توجه به تواناییهایی که در ایشان وجود دارد

  23. زرین گفت:

    درود بر دکتر بهرامی عزیز
    کامنت های خوبی دوستان گذاشتن ! ولی حیف که همش از روی حب و بغض هست، دوستان کافیه کمی به عقل خودتون فشار بیارید و کمی فسفور بسوزونید زارعی هیچ کاری برای مردم بویراحمد و دنا انجام نداده فقط رفته تو مجلس برای اسم و رسم که به آرزوش هم رسید.
    مردم بویراحمد و دنا به شعار و حرافی و لفاظی نیاز ندارن به عمل نیاز دارن که اون هم به دست (( دکتر بهرامی )) بر میاد.
    به امید خدا دور بعد 100% دکتر بهرامی برنده انتخابات خواهد بود.mebz

  24. ناشناس گفت:

    من.نمی.دانم.این.بویر.نیوز.چه.دشمنی.با.مسعود.حسینی.دارد.که.هر.چه.مقاله.دارد.بر.علیه.او.مینویسد.بس.کن

  25. حقیقت شهرستان گفت:

    درود بر جناب اقای حاج زارعی نماینده دلسوز و پرتلاش و زحمتکش شهرستان بویراحمد و دنا انشاالله موفق باشید.(اما مسئله مدیریت پایانه استان را اشتباه داری انجام میدهید.)یاحق *ش*

  26. ناشناس گفت:

    حسینی نوذری یا صابری. کدامیک از این استانداران فعال تر بودند . این رو از کسانی بپرسید که با این استانداران کار کردند. نه جو حاکم بر جامعه. طوری همدیگر را به گرایش به آقای حسینی متهم می کنید که گویی حسینی خائن به این خاک بوده. خود آقای سید باقر موسوی زمانی از همراهان آقای حسینی بود و خیلی از این عزیزانی که به سبب شرایط حال حاضر جامعه از وی دوری می طلبند. حتی اگر حسینی کوچکترین کاری برای شما انجام داده باشد و اینگونه وی را به باد تهمت و تخریب می گیرید. نزد وجدان خود شرمنده خواهید بود. بزرگترین نقدی که به ایستاندار اسبق وارد بود  رفتار سیاسی و انحطاط فکریشان بوده و است . وگرنه کارهای زیادی در زمان ایشان صورت گرفت و چون ایشان علاقه ای به تبلیغات و رسانه ای کردن کارها نداشتند اینچنین مورد هجمه مردمی قرار میگیرد که از انجام این امور ناآگاهند . میتوانید صحت و سقم این ادعا را از کامندان استانداری جویا شوید. حسینی دیگه رفت. اگر مومنید از روز وعده داده شده بترسید و اگر نه ازاد مرد باشید. حسینی خائن نبود. فراموش نکنید حسینی حتی یک جوابیه منتشر نکرد. ……

  27. حسن گفت:

    امان از دکتر های بدلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. ناشناس گفت:

    نمی دونم چرا بعضی اقایان تلاش دارند ایشان اصول گرا جلوه دهند حالا فرضا اصلاح طلب نباشه که چی مگه اصلاح طلب ها چه گلی به سر مردم زدند که ایشان باشه یا نباشه یا بر عکس

  29. ناشناس گفت:

    خوب اصلاح طلب نباشه چی میشه

  30. همشهری گفت:

    اول دکترا گرفتن در این دوره وزمانه خیلی هنر نیست همین الان در اصفهان ترمی 5میلیون بده وبرو دکنرا بگیر .من با بهرامی نیستم ولی مدرک بهرامی وهدایت خواه خیلی فرق نمیکند پس لازم نیست مدارک را به رخ افراد بکشید ولی خدا میداند که هر دو تای انها به درد مجلس نمی خورند وخیلی به طایفه دل خوش نکنید

  31. مارال گفت:

    اصلاح طلب یا اصولگرا به ما چه؟؟؟؟ همشون به فکر خودشونن

  32. كربلايي حسين رازيان گفت:

    درهردوره اي مد پايه گذار انديشه وارمان انسان ها ميشود . اين مد گاهي شامل لباس گاهي رنگ گاهي شكل ساختمان ويا نوع ماشين در انديشه ي انسانها به طور نا خواسته تاثير گذار است.
    همه ي مديران در نظام جمهوري اسلامي در هردوره اي كه به قدرت رسيده اند اگر بگويند به اصول اعتقادي نظام ايمان نداشته اند . يا به ظاهر ابراز وفاداري كرده اند. درواقع سياسي كاري كرده اند. و به مردم خود دروغ گفته اند. ودروغ براي يك سياست مدار دردنياي غرب يعني كناركشيدن از پست و مديريت تلقي ميشود. اگر بهرامي خود ابراز كرده اند دريك دوره اي به اقاي هدايت خواه نظرداشته وراي دادند عين صداقت است نيازي به اثبات ريشه داربودن اصلاح طلبي خود ندارد. چون زمانه تغيير كرده است. خيلي از اصلاح طلبان امروزي اصول گرايان ديروزي بوده اند. اصلاح طلبي در خطوط فكري يعني تغيير و رسيدن به اصلاح در نواقص و مشكلات گذشته است. خيلي از مديران تراز اول كشوري نيز اينگونه بوده اند. چرا بايد دربهاي اصلاح را بست و اجازه نداد كه هر انساني بنا به تغيير دروني براي رسيدن به ارماني بهتر در اين راه كه همانا صلح و دوستي است قدم گذارد؟ ؟؟؟؟ بهرامي يكي از بوميان اين استان است. مشكل بوميان در مناطق لر نشين براي رسيدن به قدرت درمناطق قبيله اي چالش هاي بسيار دارد. هرمديري معايب ومحاسن زياد دارد . مديراني موفق ميشوند كه به صورت جمعي عمل كنند. بهرامي همانند دوران قبلي مديريتش اگر به گذشته (توجه به خط و خطوط فكري افراد) برنگردد وبا روشنفكران امروزي تعامل كند وبناي كاري خودرا برخرد جمعي قرار دهد و همانند كشور هاي پيشرفته مهاجران را سرمايه اي عظيم براي پيشرفت شهر قلمداد كند و با برنامه ريزي مدون به كارهاي كلان شهري و كارافريني توجه نمايد و به پيشنهادات فردي جواب رد بدهد ميتواند يكي از وزنه هاي قابل اعتماد براي جلب راي و نظر مردم استان باشد.گرچه اين جانب به عنوان يك دانشجو حامي انديشه و خطوط فكري ايشان هستم.

  33. عليرضا گفت:

    اغلب نظرات كار يه نفره…….مرسي از اينكه هنوز هم از اسم بهرامي و بهراميها مي ترسيد…..بازم بهرامي=زلزله

  34. کریم مرادی گفت:

    آقای بهرامی دوست دارم شما هم یه دوره نماینده بشید ببینم چه میکنید!؟ شما اگه نماینده شدید…بیخیال! جناب بهرامی خودتون رو با سیدباقر موسوی و حاج زارع و حتی هدایت خواه مقایسه نکنید. راستی دیروز یه جایی فاتحه بود تعجب کردم که شما نبودید!!!

    • ناشناس گفت:

      انشالا توي فاتحه خواني پدرت شركت ميكنه……شماها كه فكرتان منفي است، بدانيد كه هر كسي براي قرائت فاتحه وارد مجلس عزا ميشود علاو بر تواب معنوي….. بزرگي آن شخص را نشان ميده….. پس به قول شما كسي نبايد براي شخص متوفي فاتحه بخواند….. خدا يه عقلي به شما بده…… 

  35. حقیقت بویراحمد و دنا گفت:

    باسلام خدمت همشهریان شهرستان بویراحمد و دنا میرساندفقط یک فرد میتواند برنده انتخابات جدید باشد ؟؟؟هنوز به صورت محرمانه و خاموشی قرار گرفته است .؟؟؟؟؟؟؟

  36. محمد گفت:

    خوشم مياد جناب دكتر بهرامي عزيز……بازم تركندي………موفق باشي و پيروز

  37. ارشد برق گفت:

    آقای بهرامی…

  38. بویراحمد گفت:

    انچه عیان است چه حاجت به بیان است اقای بهرامی نوچه مرحوم مفتح ودستمال کش اقای مسعود حسینی بوده است

  39. اصلاحات گفت:

    من تعجب میکنم از حامی های بهرامی ایشون راننده مفتح بود و مخالف سید باقر و دوستان اصلاحطلب حالا چرخیدن در مسیر وزش باد شده حکایت این برادر فقط یه توصیه دارم به ایشون اینور و اونور خیابون رفتن گاهی اوقات خیلیی هزینه داره و خطرناک کمتر به این شاخه و اون شاخه بپر باور کن اینطوری موفق تری

  40. کریم مرادی گفت:

    درجواب آقای ناشناس پدر من نیازی نداره که چنین افرادی در فاتحش شرکت کنه در ضمن اگر آقای بهرامی نمیخواست در انتخابات شرکت کنه بازم حاضر بود مثل الان به فاتحه کل بویراحمد بره یا نه؟

  41. دوست شما گفت:

    سلام آقای بهرامی اگه شما بیشتر فکر کنید خودتان رو بشناسید اصلا وارد سیاست و بحث نمایندگی نمیشید شما در طول دوره شهرداری خودتان چه کاری انجام دادید به جز واسه آشنایان و فامیلای درجه یک خودتان از لحاظ مالی خودتون رو تقویت کردید؟نماینده باید بلد باشه صحبت کته از حق مردم دفاع کنه و دغدغه های مردم رو بشناسه مشکلات مردم رئ بدونه. با مشاهده اوضاع و عملکردهای مفید آقای زارعی دوره های بعدی هم ایشان پیروز میدان هستن.

  42. pp گفت:

    بهرامی شایسته و بزرگواره . من که از اقای دوربینی (حاج زارع) خوشم میاد چون هر روز میشه دیدش خوش تیپ .اتوکرده و هیچ کاره

  43. كربلايي حسين رازيان گفت:

    اگر بهرامي كانديد نشود اگر اگر واگر انوقت خودم پا به صحنه ميگذارم.

  44. عدالت گفت:

    دوستان اصلاح طلب و اصول گرا هردو دونبال اهداف حزبي خود هستند ما مردم چقدر بدبخت هستيم كه وقت خود را حدر مي دهيم

  45. لر گفت:

    چهره گمنامی که بویراحمدرو نجات خواهد داد دکترجانی پور است به امیدپیروزی دکترعزیز

  46. مردم گفت:

    ان شاالله جانی پور بویراحمد رو نجات بده

  47. سجاد گفت:

    خودت هم نمیدانی اصول گراهستیدیلاصلاح طلب

دیدگاه شما