شنبه 30 فروردین 1393 - 1:00

عکس یادگاری تروریست‌ها با سرهای بریده

تروریست‌های خون‌آشام وابسته به القاعده پس از ذبح کردن 8 تن از نیروهای ارتش سوریه ضمن گرفتن عکس یادگاری با سرهای آنها، به بازی با سرهای بریده مشغول شدند.

ابنا: تروریست‌های تکفیری در روستای “قمیناس” در حومه ادلب دست به کشتار وحشتناک و شنیعی در این روستا زدند و 7 سرباز و یک افسر ارتش سوریه را سر بریدند.

تکفیری‌ها که چندی پیش این نیروها را به اسارت خود درآورده بودند پس از شکنجه های متعدد با بی رحمی تمامی آنان ذبح کرده و پیکرهای بی‌سر آنها را در خیابان‌های قمیناس بر روی زمین کشیدند.

«مالک»، افسر ارتش سوریه که بیشترین شکنجه را تحمل شده اولین نفری بود که توسط تکفیری‌ها ذبح شد و تروریست‌های بدن وی را با ادوات بُرنده تکه تکه کردند.

تروریست‌های خون‌آشام پس از ذبح کردن این 8 تن ضمن گرفتن عکس یادگاری با سرهای آنها، به بازی با سرهای بریده مشغول شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 26654 گفت:

    پناه می بریم به خدا از دست این درندگان

  2. حمید گفت:

    به بعضی از این قیافه ها نمیاد دذاتشون مثه کارشون باشه  خصوصا اون عکس پسربچه خدا می دونه چیه و حق با کیه ما که الان ایرانیم و خبر از اوضاع سوریه نداریم  احساس می کنم خیلیا اونجا بازیچه شدن هم از اون جبهه هم از این جبهه همگی اآلت دست کله گنده ها شدن و خودشون خبر ندارن

  3. کافه دانشجو گفت:

    مرگ بر وهابیون و عربستان

  4. داور گفت:

    این کثافتهای بی پدرمادرازخدابیخبر چی فکرکردن مگر بالای سرمان خدایی نیست هزار برابر آن چه این دنیا چه آن دنیا مکافات پس خواهند داد. الهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم آقا امام زمان به حق فاطمه زهرا ظهور کن وریشه همه اینها رابکن آمین

دیدگاه شما