جمعه 29 فروردین 1393 - 19:34

تصاویر شهید یزدان پناه به همراه فرازی از وصیت نامه

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه مقاومت شهید یزدانپناه، سلام و دردود بر تمام قوم و فامیل ها و دایی های عزیز و فامیل های وابسته ام. برادران عزیز اگر من خدمتی به شما نکرده ­ام و در صله رحم کوتاهی کردم و اگر کسی از شما از من نگرانی دارید، مرا ببخشید بیشتر فرصت نداشتم که شما را زیارت کنم و از همه فامیل های وابسته ام در لوداب و چین و نورا… آباد عذر خواهی و آمرزش و مغفرت می طلبم.

سلام صمیمانه خود را در لحظه آخر عمر خدمت  پدر بزرگوارم و مادر عزیزم برادر مومن و متعهدم، خواهران عزیز وخانواده ام می رسانم.

پدر و مادر عزیزم!

امیدوارم سلام این فرزند حقیر خود را در آخرین فرصت عمرم که مرگ و شهادت در راه خدا را مجسم می­بینم را برای رضای خدا بپذیرید…..عزیزان! زینب وار آنگونه که شب عاشورا یتیمان حسین(ع) را جمع آوری نمود، یتیمانم را جمع آوری کنید و نگذارید گرد یتیمی آنان را احاطه کند؛ چون دلم کباب است برای یک لحظه دیدار آنان، چون زود بود یتیم شوند،

ولی من چه کنم اسلام غریب و عزیز است و باید از دین و قرآن حمایت و پیروی کرد. (مرگ بر آمریکا-مرگ بر شوروی،اسرائیل و منافقین)

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد ومرگ بر ضد وایت فقیه را سه مرتبه سر دهید. خدایا خدای تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

الحقیر نورا…. یزدانپناه.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100576
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همرزم گفت:

    ياد بچه هاي جنگ گچساران به خير. سه شهيد و چها پنج جانباز سرافراز از گچساران 

  2. بیر احمد بزرگ//// گفت:

    یاد دلاور مردان عرصه مردو مردانگی و والامقامان دنیا و بهشتیان بی ادعا را گرامی میداریم خداوند روح این شهید عزیز وهمه شهدای استان را با روح شهیدان کربلا محشور گرداند

  3. لودابي گفت:

    دردود بر شهيد يزدانپناي عزيز ويادش گرامي

دیدگاه شما