پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 23:08

مدیران غلام محمد زارعی در کنار هدایت خواه + تصاویر

اولین نشست شورای فرهنگی عمومی استان با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از بشارنیوز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد مباحث فرهنگی استان و جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضا نظرات خود را اعلام کردند.
در این نشست که ستار هدایتخواه نماینده اسبق مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت موضوع ماهواره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شعار سال جدید از مهم ترین مباحث مطرح شده بود.
در ادامه این نشست هدایتخواه با بیان اینکه راه حل انتظامی گزینه مناسبی برای مقابله با ماهواره نیست ابراز داشت: راه حل مبارزه با ماهواده و مقابله فرهنگی با آن باید از طریق خانواده ها باشد و مقابله نظامی فایده ای ندارد.
هدایت خواه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گنداب فسادزای ماهواره تصریح کرد: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اثرات مخرب ماهواره باید مردم را با خطرات جدی ماهواره آشنا کرد.
هدایت خواه در ادامه خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان شد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با تهدیدهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از برهه ها تاکنون مقابله کرده است.

در پایان این نشست امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به صورت ویژه و خاص مسائل کشور را رصد می‌کنند و نامگذاری‌های سال مبنی بر مسائ و مشکلات موجود در جامعه بوده، گفت: معظم‌له تاکیدات زیادی بر مقوله فرهنگ و اقتصاد دارند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ضمن تبریک سال نو به مدیران نهادها و دستگاه‌ها و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده وظایف مسئولان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه تعبیر رهبری از مقوله فرهنگ همانند هوایی است که تنفس می‌کنیم و فرهنگ را بر اقتصاد مقدم‌تر دانستند، بیان کرد: امیدواریم تمامی مدیران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در سالی که مزین به «اقتصاد و فرهنگ» است با عزمی ملی و مدیریتی جهادی وارد عرصه شوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    آقای هدایت خواه انسان بزرگ و اندیشمند گرانمایه ای ولی متاسفانه مردم استان ما قدر ایشان را آنطور که باید نمدانند.

  2. افتخار عشایر گفت:

    بنازمت کر قوچی

  3. 20 گفت:

    مردم استان ما به داشتن افراد آگاه و با لیاقت همچون دکترهدایت خواه باید افتخار کنن افسوس که همه خواب تشریف دارن.

  4. ایل دشمن زیاری گفت:

    درود بر هدایتخواه این بار برات جان برکفم

    ثبت کن نظر را

  5. ناشناس گفت:

    چه جلسه باشکوهی! صندلی روی فرش!

  6. وااااا گفت:

    از بس گفتن دکتر خوبه ،دکتر خوبه آقا مامیگیم قبول خوبه،اصلا کسی نمیگه بده، ولله مخالفان اکثرا اینو قبول دارن،اما هیچکس نمیگه مدیر خوبیه،حتی بعضی از موافقاش اینو تایید میکنن، کسی که چیدمان مدیرانش رو در 8سال دیدیم! دیگه چه اصراریه خوبیه خودشو بزنیم به پای مدیریتش!! خدانکنه سایه ش از روی سیاست این استان باز بگذره!! و مدیران قبلی باز بیان…

    • صادق گفت:

      منم میگم آدم خوبیه اگر نگاهی به کارنامه مدیرانش بندازیم همش بچه مسجدی(سن کم و بی تجربه) هستن که با اجتماع بیگانه بودن.

    • رهگذر گفت:

      انصافا مديران فعلي چه گلي بر سر اين مردم زدند؟مديران قبلي حداقل تحمل شنيدن حرف مردم را داشتند اما فعلي ها واقعا مردم برايشان مهم نيست وجوابگو حتي در حد حرف هم نيستند

    • جواب گفت:

      آفرین…. مدیران قبلی همه بچه سوسول ریشی بودن

  7. یا مهدی گفت:

    درود بر استاد هدایت خواه . مدافع حریم ولایت و ارزشهای انقلاب

دیدگاه شما