پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 22:16

افشاریان حق حضور در انتخابات را ندارد

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداداد افشاریان به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی حق حضور در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد.

خبرگزاری فارس: افشاریان حق حضور در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، کرامت‌الله موسوی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به انتخابات هیئت فوتبال این استان در روز سوم اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: صحبت‌هایی راجع به حضور آقای خداداد افشاریان راجع به کاندیداتوری هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده‌ایم که لازم است توضیحی در مورد آن داده شود.

وی گفت: بنا به دو دلیل آقای افشاریان برای حضور در انتخابات صلاحیت حضور نداشت که یکی از آن‌ها به بازنشستگی ایشان بر می‌گشت و دیگری هم مربوط به نداشتن مدیریت کلان توسط وی بود.

موسوی گفت: در فراخوانی که در سال 91 زدیم آقای افشاریان و تعدادی از دوستان دیگر ثبت‌نام کردند که طبق ماده 16 و 18 مقرارتی در خصوص نامزدهای هیئت‌های فوتبال استان‌ها وجود دارد.

این مسئول گفت: در یکی از بندها آمده کسانی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند باید پنج سال سابقه مدیریت داشته باشند و این مدیریت شامل کسانی است که مدیرکل یا مدیر شهرستان باشند که آقای افشاریان این شرایط را دارا نبود.

وی گفت: بر اساس همین امر آقایان افشاریان و دکتر کرم جانی‌پور و سید ناصر معصومی را رد کردند.

موسوی تصریح کرد: در مردادماه سال گذشته آقای افشاریان یک رایزنی با فدراسیون فوتبال انجام داد و رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس هیئت فوتبال استان مکاتباتی کرد که چون آقای افشاریان مدارکی را ارائه داده است ترتیبی اتخاذ کنید تا وی بتواند در انتخابات هیئت فوتبال استان شرکت کند.

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما هم یک جوابیه دادیم به فدراسیون فوتبال که مدارکی که افشاریان ارائه داده قانونی نیست و مجددا رد صلاحیت وی را اعلام کردیم.

وی افزود: اخیرا نامه‌ای را از فدراسیون فوتبال آورده که با توجه به این که جانباز 25 درصد است فدراسیون گفته در خصوص بازنشستگی؛ وی می‌تواند در انتخابات شرکت کند اما از نظر ما در هیئت فوتبال استان و کمیته سه نفره در خصوص سابقه مدیریت ایشان کماکان صلاحیت حضور در انتخابات را ندارد.

موسوی ادامه داد: امروز مجددا به فدراسیون اعلام کردیم که وی به دلیل نداشتن سابقه مدیریت نمی‌تواند در انتخابات مجمع شرکت کند و از نظر من که مسئولیت مجمع را دارم وی نمی‌تواند شرکت کند و ما تنها دو کاندیدا یعنی پرویز موسوی و سعادت رودشتیان را خواهیم داشت.

وی گفت: مدارکی که افشاریان به فدراسیون فوتبال داده جعل اسناد است به دلیل این که وی در نامه خود آورده که در سنوات اخیر مسئول هیئت فوتبال شهرستان باشت بوده‌ام در حالی که باشت دو سال است که شهرستان شده و ما که اکنون 6 سال است در هیئت فوتبال استان هستیم و هیچ ابلاغی مبنی بر ریاست هیئت فوتبال باشت برای افشاریان صادر نکرده‌ایم.

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افشاریان می‌گوید که معلم ورزش هستم و مسئول ورزش صبحگاهی آموزش و پرورش بوده‌ام که این برای ما در راستای حضور در انتخابات مدرک محسوب نمی‌شود.

موسوی تصریح کرد: اگر فدراسیون بخواهد بحث مدیریت را نادیده بگیرد نباید حق آقای دکتر کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نادیده گرفته شود.

وی گفت: ایشان از نظر کمیته ما نمی‌تواند کاندیدا شود و از نظر ما صلاحیت حضور در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100549
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما