پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 1:52

سخنان قلعه‌نویی پس از حذف استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران با بیان اینکه اگر می‌خواهند فوتبال آسیا پیشرفت کند باید نتایج داخل زمین رقم بخورد، گفت: شاید شما کشورهای عربی از این فوتبال لذت ببرید ولی ما لذتی از این وضعیت نمی‌بریم زیرا در این شرایط یک تیم قربانی می‌شود.

به گزارش بویر نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست چهارشنبه شب تیمش مقابل الشباب عربستان در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای فوتبال آسیا متاسف هستم، شما مطمئن باشید که فوتبال آسیا با این وضعیت داوری پیشرفت نخواهد کرد، چرا که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا عرب هستند و داور امروز هم عرب بود و این فوتبال نیست.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهند فوتبال آسیا پیشرفت کند باید نتایج داخل زمین رقم بخورد. شاید شما کشورهای عربی از این فوتبال لذت ببرید ولی ما لذتی از این وضعیت نمی‌بریم زیرا در این شرایط یک تیم قربانی می‌شود و تیم دیگر پیروز میدان لقب می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران همچنین تاکید کرد: یک سوال از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم که چرا برای یک دیدار حساس داور عربی انتخاب می‌کنند؟. بنده قبل از بازی هم گفته بودم که از وضعیت داوری نگران هستم و امیدوار بودم این مساله در جریان بازی تاثیرگزار نباشد.

قلعه‌نویی همچنین گفت: این ضعیف‌ترین داور در طول عمر ورزشی‌ام بود که به چشم دیده بودم و شک ندارم که آن صحنه پنالتی نبود و این اتفاق باعث برهم خوردن آرامش تیم ما شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100462
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کرمانشاهی گفت:

    قلعه نوعی حرف حق را با شجاعت گفت .قابل توجه مسئولانی که به خاطر بقای مسئولیتشان در ای اف سی ملاحظه کاری را پیشه کرده اند و و از اعتراض و بیان حقایق خود داری میکنند . ملت های عرب و مسلمان قابل احترامند اما سران عرب فوتبال جهان را میخواهند به کثافت بکشند .

دیدگاه شما