پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 1:39

دستگیری عامل انتشار مطالب غیر اخلاقی و پلمپ یک کافی نت در یاسوج

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل انتشار مطالب غیر اخلاقی و پلمپ یک کافی نت متخلف در یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،   عبدالمطلب مرتضویان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:در بازرسی از یک کافی نت در یکی از خیابان های اصلی شهر یاسوج متصدی آن اقدام به انتشار فیلم های غیراخلاقی و فروش به صورت سی دی می کرد که با هماهنگی مقام قضایی این واحد پلمپ شد.
وی با بیان اینکه پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد نظارت مستمر بر کافی نت ها را به صورت جدی در برنامه کاری خود قرار داده است،اظهارکرد: در راستای اجرای طرح نظارت و کنترل بر مراکز ارایه دهنده خدمات اینترنتی حضوری، گروهی مجرب متشکل از مأموران دایره جرایم سایبری پلیس فتا از کافی نت های فعال شهر یاسوج بازدید کردند.

مرتضویان عنوان کرد: برخی از مسوولان کافی نت ها به منظور افزایش تعداد مشتریان خود اقدام به نقض قوانین و استفاده از آدرس های فیلترشکن می کنند.

مرتضویان به دستگیری یک عامل انتشار مطالب غیراخلاقی دیگر نیز اشاره کرد و گفت: در پی رصد فضای مجازی کارشناسان این پلیس با وبلاگی مواجه شدند که در آن مدیر آن اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی کرده بود که با هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با تلاش مأموران و انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و پس از دستگیری سیستم رایانه ای وی نیز توقیف شد.

مرتضویان افزود: پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با هرگونه هنجارشکنی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی را هدف قرار داده اند به شدت برخورد می کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ياسوج گفت:

    خسته نباشيد دست تون درد نكنه كه اگه شما ها نبوديد معلوم نبود يه عده با اينترنت چي به سر مردم مياوردن

  2. مرضیه گفت:

    خسته نباشید.خداخیرتون بده واقعا.خوبشوکردیت.

  3. آریا گفت:

    جالبه گفته کافی نتها “به منظور افزایش تعداد مشتریان” اقدام به استفاده از آدرس های فیلترشکن می کنند.یعنی خود ایشون اقرار کرده سایتهای فیلتر شده چقدر مخاطب دارند و همین مخاطبان زیاد میتونه دهن کجی به تفکرات این نهاد در فیلتر فله ای سایتها تلقی بشه

  4. دنا گفت:

    فكري هم به حال پاساژهاي شهر پاتاوه واقع در جاده ياسوج اصفهان بكنيد/فروش فيلم هاي مبتذل بيداد ميكند…

  5. مارال گفت:

    آریا جون گل گفتی لایک بزنم به فرمایشت

دیدگاه شما