پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 1:33

بازیکن شهرداری یاسوج اینبار سوژه طنز رسانه ها شد!/ چگونه با مجید نجاتی بر آرژانتین غلبه کنیم؟

 حرکت مجید نجاتی بازیکن تیم شهرداری یاسوج سر و صدای زیادی در رسانه ها ایجاد کرد بطوریکه موج رسانه ای این خبر نه تنها در رسانه های داخلی بلکه به در خبرگزاری های معروف دنیا و کشورهای اروپایی نیز رسیده است و واکنش های مثبت و منفی زیادی را در پی داشت.

مجید نجاتی 5

به گزارش بویر نیوز، آیدین سیارسریع در طنز امروز روزنامه قانون نوشت:

با توجه به درخشش مجید نجاتی بازیکن تیم شهرداری یاسوج که در بازی با نساجی قائمشهر با قرار دادن خود بعنوان یار ذخیره در درون دروازه مانع گلزنی تیم رقیب شد و با عنایت به این که عده ای از مردم کشور با ایجاد کمپینی خواستار حضور او در مسابقات جام جهانی با پیراهن تیم ملی شده اند توصیه می کنیم نه تنها کارلوس کیروش و کادر فنی تیم ملی بلکه سایر مسئولان نیز از ظرفیت های این سرمایه ی ملی استفاده کنند. برای این که متهم نشویم فقط حرف می زنیم و راهکار عملی پیشنهاد نمی دهیم چند تاکتیک فوتبالی را متناسب با ظرفیت های مجید نجاتی، این سرمایه ی ملی شرح می دهیم.

1) به ثمر رساندن گل با اتکا به اصل غافلگیری / وقتی دروازه بان حریف توپ را برای شروع مجدد جلوی دروازه می کارد، مجید نجاتی آرام آرام از پشت دروازه می آید و توپ را وارد دروازه ی حریف می کند.

2) آدم ربایی با هدف بر هم زدن توازن قوا / مجید نجاتی همچون گرگی در کمین گوسفندان پشت تبلیغات دور زمین پنهان شده و در موقعیت های حساس بازی لیونل مسی را می برد و آن پشت قایم می کند. از آنجایی وجود لیونل مسی در تیم حریف مصداق بارز ناجوانمردی است و به نوعی جنایب علیه بشریت محسوب می شود این کار هیچگونه منع اخلاقی ندارد.

3) کاهش حجم خالی دروازه / اگر خدای نکرده پنالتی به ضرر تیم ملی اعلام شد مجید نجاتی می تواند از پشت دروازه بیاید و در کنار دانیال داوری بایستد تا اگر داوری اشتباه پرید مجید بتواند توپ را بگیرد. (من نمی دانم این راهکارها چرا به ذهن بقیه تیم ها نمی رسد؟)

4) بر هم زدن تمرکز بازیکن حریف از طریق جنگ روانی / در هنگام پرتاب اوت یا ارسال کرنر مجید نجاتی برود و از پشت به بازیکن حریف بگوید چند سالت است بلم جان؟ از دست دادن کرنر یا اوت توسط بازیکن حریف در این حالت تضمینی است.

5) نفوذ به تیم حریف با اتکا به اصل استتار / به این ترتیب که مجید نجاتی با پوشیدن پیراهن تیم مقابل (مثلا آرژانتین) به طور نامحسوس وارد زمین می شود، بازیکنان حریف هم که در آن شلوغی فکر می کنند مجید «آنخل دی ماریا»ست توپ را به او می سپارند و مجید از همین اشتباه بازیکنان آرژانتین استفاده می کند و با حرکت به سمت دروازه ی آنها توپ را به طاق دروازه می چسباند. مجید سر از پا نمی شناسد، به سمت تماشاگران تیم ملی می رود و پیراهنش را در می آورد با دست به پیراهن پرافتخار تیم ملی که از زیر پیراهن آرژانتین پوشیده بود اشاره می کند. هرچند به خاطر درآوردن پیراهن یک کارت زرد از داور می گیرد ولی این کارت زرد به زدن یک گل به آرژانتین می ارزد.

حالا با این اوصاف آیا وقت آن نرسیده که کارلوس کیروش به جای گشتن دور دنیا و جذب بازیکنان دورگه ی دست چندمی، نیم نگاهی هم به استعدادهای داخلی داشته باشد؟ آقای کیروش چرا مظلومیت این لیگ را نمی بیند؟ من تضمین می کنم اگر مجید نجاتی به تیم ملی دعوت شود و احمدی نژاد هم بشود رئیس جمهور آرژانتین، ما به احتمال 98 درصد از گروه خود در جام جهانی صعود خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارشد برق گفت:

    اون آدمایی که نجاتی رو به سخره میگیرن بیان یه کم تعصب و مردانگی ازش یاد بگیرن…

  2. غیرت گفت:

    احتمالا نجاتی اخلال حواس داره تیم شهردارینه یکی ده سودشه ایبره نجاتی ابرو خشه ایبره عقب موندیل

  3. مارال گفت:

    جو زده بود. به قول غضنفرعلیجانی: سگ آدمه بگره جو نگره

  4. ناشناس گفت:

    بازی سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران یادتون رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بازیکن ذخیره حریف ناگهان وارد زمین شد تا مانع گل خوردن تیمش شود !

    به گزارش «24»، اتفاقات عجیب در فوتبال ایران و بویژه در دسته های اول و دوم کم نیستند اما این اتفاق که روز گذشته رخ داد شاید در فوتبال دنیا بی سابقه باشد.

    ماجرا از آنجایی شروع شد که تیم سپیدرود رشت از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در خانه و در برابر تیم نفت و گاز گچساران که سوار بر بازی بود صاحب یک ضد حمله شد و مهاجم این تیم توپ را از بالای سر دروازه بان به سمت دروازه فرستاد اما در همین لحظه یکی از بازیکنان ذخیره نفت و گاز که پشت دروازه تیمش مشغول گرم کردن بود عنان از کف داد و به زمین مسابقه دوید و درون دروازه ایستاد تا مانع گل خوردن تیمش شود اما تلاش او نیز حاصلی نداشت و سپید رود به گل پیروزی خود رسید و جالب آنکه داور به بازیکن مذکور فقط یک کارت زرد داد !

  5. مهدی گفت:

    خدا وکیلی حرکت این هم ستانی عالی بود
    به خدا بعد از کلی یه دل سیر خندیدم

  6. احسان گفت:

    اونایی که ای متنو خوندن فقط وقت خودشونو تلف  چون ارزش خوندن حتی خندیدن و هم نداشت…  حالا اون اون بازیکن که بخاطر تیمش و مردم شهرش این چرت و پرتای و شمارو به جون خریده بدشده و مورد تمسخر قرار گرفته ولی اونایی که باعث وبانی سقوط این تیم شدن مث شما دارن میخندن.. البته به ریش شما نجاتی و مردم شهر.. اگه به جای این فکرا خودتونو جای اون میزاشتین معنی حرکتشو میفهمیدین.اون با شخصیت ترین بازیکنه شهرداریه و با تعصب ترینش…منم به عنوان 1تماشاچی نزدیک به تیم شهرداری ازین تیم فقط به مجید نجاتی احست میگمو بش میگم خیلی باعرضه ای دمت گرم…

  7. علی گفت:

    همین کارها وکارهای مشابه ازما سر میزنه که بهمون میگن لر………..

  8. سعيد گفت:

    واقعن افتخار ميكنيم به غيرت هم استاني عزيز

  9. مجید44ساله گفت:

    حرکت جالب مجید نجاتی خیلی ها را خنداند،قطعا مجید نجاتی می دانست که محروم میشود و مورد تمسخر دیگران قرار میگیرد اما ،در ان لحظه مرگ و زندگی ،ان تصمیم نامعقول را گرفت ، کاش متن نگارنده متن فوق به جای تمسخر نجاتی ، به تمسخر کسانی می پرداخت که با غارت بیت المال نجاتی ها را به این روز انداخته اند.

    • كارمند گفت:

      چه شد كه اين بازيكن خود را مجبور به حركت دانست؟ اين فقط يك حركت غير ورزشي است ونه چيز ديگر وجاي تمسخر هم ندارد .كم كاري وسوئ مديريت را كساني مثل نجاتي بايد تاوان ان را دهند

دیدگاه شما