چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 16:00

برگزاری سالگرد شهید یزدانپناه با حضور محسن رضایی

گروه فرهنگی – مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت شهید نورا… یزدانپناه روز پنجشنبه 4 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، سردار شهید یزدانپناه مسئول فرماندهی طرح و عملیات تیپ ۴۸ فتح استان کهیگلیوه و بویراحمد بود که در تاریخ 287 فروردین سال 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم بیست و هفتمین سالروز عروج این افتخار کهگیلویه و بویراحمد به همت هیئت مذهبی – فرهنگی محبین آل طه و باسخنرانی سسرلشکر محسن رضایی در مصلی شهر یاسوج برگزار می گردد.

یزدانپناه

 

متن پیام مقام معظم رهبری(مدظله) راجع به شهادت شهید یزدان پناه:

بسمه تعالی

خاطره فداکاری های سردار رشید شهید برادر نورا… یزدان پناه در ذهن یارانش جاودانه است. انشاا…. تعالی علو درجات اخروی آن عزیز و ثوابی از رحمت حق بر روان پاکش جاودانه خواهد بود.

رمضان المبارک1407 – سیدعلی الخامنه ای

1366/02/29

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامرادي گفت:

    واقعا از سرمايه هاي استان بود ولي الان گمنام است سرداري كه فقط اگر همرزم او بودي قدر او را مي دانستي كسي كه رهبر معظم انقلاب براي ان پيام مي فرستد وقر وارزش ان را مي داند.

  2. عظیمی فر گفت:

    سردارشهید یزدانپناه به همراه دیگر شهیدان عزیز ، عزت مدارانی هستند به پهنای تاریخ ویادگارانی هستند که نام آنها تا ابد بر پیکره سنگی دنا نقش بسته است از مردم شریف استان برای پاسداشت  اسناد هویت مان دعوت می نمایم که با شرکت دراین یادمان برگ دیگری از تاریخ حقیقت را ورق بزنند.

  3. حقانی خاه خ ازبهمئی مقیم یاسوج گفت:

    دوری از خیل شهیدان چه برام ننگین است./سردی برف غریبی به سرم سنگین است./به امیدها جه اولئک رفیقا خواندیم./بی رفیقان شفیق مرد غریب غمکین است./ به امید دیدار

دیدگاه شما