چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 13:04

مدیر نمونه کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

مدیر اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان در میان 12 اداره آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان مدیر نمونه استانی معرفی شد.

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آبفای شهری دوگنبدان مدیر نمونه کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش فارس، مدیر اداره آب و فاضلاب دوگنبدان برای برتری در رعایت کردن شاخص‌هایی از جمله پرداخت کلیه مطالبات کارکنان، جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز، وصول مطالبات، رضایتمندی مشترکان و عدم قطع آب به عنوان مدیر نمونه ادارات آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

قدرت‌الله دشتی مسئول روابط عمومی اداره آبفای شهری دوگنبدان در این خصوص اظهار کرد: مدیریت این اداره با عملکردی مطلوب در ارائه خدمات به مشتریان و کارمندان به عنوان مدیر نمونه شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در راستای رفاه و رضایتمندی مشترکان افزود: به روز نمودن و آنلاین شدن سیستم کامپیوتری امور مشترکین و ارتباط مستقیم با واحد مشترکان استان از ابتدای مهرماه سال 92 از جمله اقدامات صورت گرفته اداره آبفای شهری دوگنبدان بوده است.

دشتی تصریح کرد: افزایش 10 الی 15 درصدی فروش انشعاب آب‌بهاء در سه ماهه چهارم سال گذشته همچنین افزایش چشمگیر 40 درصدی فروش انشعاب آب در سطح شهر به ویژه مسکن مهر از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

مسئول روابط عموی اداره آبفای شهری دوگنبدان از فروش 744 فقره انشعاب به ارزش ریالی دو میلیارد و 426 میلیون‌ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و 30 میلیون ریال مطالبات آب از مشترکان دریافت شده است.

دشتی با اشاره به ارائه برخی خدمات به کارکنان اداره آبفای شهری بیان کرد: راه‌اندازی تلفن 122 اتفاقات در راستای رفاه حال مشترکان، اعطای 10 فقره وام صندوق قرض‌الحسنه از محل درآمد اداره و معرفی 20 نفر از کارکنان جهت دریافت وام کلای ضروری به بانک عامل و مؤسسات از دیگر اقدامات اداره در سال گذشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مارال گفت:

    تبریک میگم موفق باشن

  2. غلام گفت:

    این چه جور تیتر زدنه،مدیر نمونه کهگیلویه و بویراحمدی. بنویس مدیر نمونه آب و فاضلاب. خیال کردیم بین کل دستگاهها نمونه شده

دیدگاه شما