چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 8:41

بی بی سی هم از بازتاب خبر جنجالی یاسوج نگذشت + فیلم

به گزارش بویرنیوز، بی بی سی نوشت:حرکت مجید نجاتی بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج که ناگهان وارد زمین بازی شد و فرصت مسلم گل را از تیم حریف گرفت در رسانه‌های مختلف دنیا انعکاس وسیعی داشته و حتی در فیس‌بوک صفحه‌ای برای دعوت او به تیم ملی ایران برای جام جهانی راه‌اندازی شده “چون چنین ذخیره‌ای می‌تواند مانع از گلزنی لیونل مسی به ایران شود.”
در انگلستان دو روزنامه معروف و پرتیراژ کلیک گاردین و کلیک دیلی میل هم نتوانسته‌اند این سوژه جالب را از دست بدهند و خبر را به همراه ویدئوی آن منتشر کرده‌اند.
این خبر در بسیاری از رسانه‌های دیگر از جمله روزنامه کلیک گازتا دلا اسپورت ایتالیا هم انعکاس داشته است.

مجید نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج
صحبت‌های مجید نجاتی بعد از بازی که “این تنها کاری بود که می‌توانستم برای تیمم انجام دهم” انعکاس گسترده‌ای داشته و در حالیکه لیگ آزادگان ، رده دوم فوتبال ایران، حتی در ایران هم پوشش خبری وسیعی ندارد سقوط شهرداری یاسوج به دسته پایین‌تر پوشش جهانی پیدا کرد.
مجید نجاتی گفت این حرکت را “غیر ارادی” انجام داده و در آن لحظه “خود را در زمین تصور کرده چون موضوع مرگ و زندگی در میان بوده است.”
او ابراز تاسف کرد که این حرکت او نتوانست مانع از شکست دو بر صفر شهرداری یاسوج و سقوط به دسته پایین‌تر شود از این رو گفت هر گونه و جریمه یا محرومیتی که در نظر گرفته شود “برایش مهم نیست.”
این کلیک اتفاق جمعه گذشته در بازی شهرداری یاسوج و نساجی مازندران در لیگ آزادگان اتفاق افتاد و زمانی که بازیکن نساجی فقط دروازه خالی را پیش رو داشت مجید نجاتی که بیرون زمین مشغول گرم کردن بود ناگهان وارد زمین شد و با سر مانع از گل نساجی شد.
داور نجاتی را از بازی اخراج کرد و ضربه کاشته خطا از داخل محوطه جریمه به جایی نرسید اما در نهایت نساجی بازی را دو بر صفر برد.
این اولین بار نیست که چنین اتفاقی افتاده، در یوتیوب کلیک ویدئویی از اتفاق مشابه در آرژانتین وجود دارد، البته بازیکنی که دروازه تیمش را نجات داد دروازه‌بان ذخیره بود.

برای دانلود لینک زیر را کلیک کنید:

http://www.bbc.co.uk/persian/sport/2014/04/140414_me_shahrdari_yasuj_substitue_denies_goal.shtml?ocid=socialflow_facebook

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کلیپ نه کلیک مجید جان

  2. احمد اورژانسی گفت:

    هرکسی به نوعی مشروح و مطرح می شود و حرکت ایشان مانند مثل لری خودمان که ” ……… ” اینطوری اسم در می کنند .

  3. مارال گفت:

    اووووففف خوشبحالمون مشهور شدیم!!
    خخخخخخخخ…

  4. 90 گفت:

    بنده خدا تو بازی ها که هیچ لیاقتی نداشت ؤدیگه مجبور بود این کار رو انجام بده.بی لیاقت…….

  5. ناشناس گفت:

    بویر سایت بی بی سی که فیلتره ,فیلتر شکن رو بزار رو سایت تا دانلود کنیمو بتونیم این صحنه تاریخی رو ببینیم.

  6. ناشناس گفت:

    اينها همش غيرته غيرت

  7. لر گفت:

    بازی سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران یادتون رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بازیکن ذخیره حریف ناگهان وارد زمین شد تا مانع گل خوردن تیمش شود !

    به گزارش «24»، اتفاقات عجیب در فوتبال ایران و بویژه در دسته های اول و دوم کم نیستند اما این اتفاق که روز گذشته رخ داد شاید در فوتبال دنیا بی سابقه باشد.

    ماجرا از آنجایی شروع شد که تیم سپیدرود رشت از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در خانه و در برابر تیم نفت و گاز گچساران که سوار بر بازی بود صاحب یک ضد حمله شد و مهاجم این تیم توپ را از بالای سر دروازه بان به سمت دروازه فرستاد اما در همین لحظه یکی از بازیکنان ذخیره نفت و گاز که پشت دروازه تیمش مشغول گرم کردن بود عنان از کف داد و به زمین مسابقه دوید و درون دروازه ایستاد تا مانع گل خوردن تیمش شود اما تلاش او نیز حاصلی نداشت و سپید رود به گل پیروزی خود رسید و جالب آنکه داور به بازیکن مذکور فقط یک کارت زرد داد !

  8. سری سال افزون از رامهرمز گفت:

    بنازم به این میگن غیرت .

دیدگاه شما