چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 8:18

قلعه نویی:شعاردولت تدبیر چرا تبدیل به تهدید شد؟ + فیلم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ارتباط تلفنی با یکی از برنامه های سیما ضمن انتقاد تند از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان گفت:امیدوار بودیم دولت تدبیر بیاید مشکلات حل شود اما تهدید ها دولتی شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از باشگاه،  امیر قلعه نویی سر مربی تیم فوتبال استقلال در گفتگوی تلفنی با یکی از شبکه های سیما گفت: ما لیست را با تعداد نفراتی که با ما تمرین می کنند خدمت رسانه ها نشان دادیم، ما بارها با 13، 14 نفر مسابقات داخلی‌مان را انجام دادیم که حالا بعضی روزنامه‌ها حرف و حدیث داشتند، ولی در جام باشگاههای آسیا که نمی‌شود. ما اگر الان بازیکنان ملی را بدهیم، با توجه به این که ساموئل دو کارته است ما اصلا یازده نفر نمی‌شویم!

وی ادامه داد: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال چند مطلب گفته است، من خیلی دوست داشتم رو خط باشند تا من چند سوال از وی می‌کردم. اولا این که این اردو ده روز دیگر اتفاق بیافتد که هیچ اشکالی ندارد، یعنی هر سه بازی لیگ تمام شده بود، بازی جام باشگاههای آسیا هم تمام شده است، کجای دنیا الان یک تیم ملی اردو دارد؟

قلعه نویی خاطرنشان کرد: من این را می‌خواستم از آقای حسینی بپرسم که فینال جام باشگاه‌های اروپا 23 اردیبهشت است، یا باز مربی ترک تبار ام صلال آیا موافقت کرده آیا باشگاه‌های کسانی که لژیونرها ما آنجاهستند دراین اردو هستند؟ حسینی تهدید کرده است، این در شان وشخصیت فدراسیون نیست که تهدید کند. موقع رای گیری می‌گویید فوتبال مستقل است و پای دولت را نباید وسط کشید، ولی موقع تهدید، تهدیدهای دولتی می‌کنند! بد است آقای حسینی! شما بالاخره چندین سال است که در فوتبال هستید، می‌گویید فدراسیون دولتی است، بعد تهدید می‌کنید! ما هم حرفی نداریم، الان آقای کفاشیان تعهد کند بگوید “آقا من خودم با کنفدراسیون آسیا صحبت می‌کنم بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند” ما اصلا امروز هم نمی‌رویم. آیا حرف غیرمنطقی است؟

وی افزود: ما با احترام کامل به آقای کی روش در نشستی هم که داشتیم اعلام کردم الان شرایط ما این گونه است، ما 5 مصدوم داریم که الان کلینیک هستند، با ما اصلا راه نمی‌آیند. خوب ما چی کار کنیم؟ آقای کفاشیان بگوید ما می‌گوییم این 4 تا حتما در خدمت شما، اصلا تیم نرود. به نظر شما آیا اصلا عقلانی است ما با 8 نفر برویم؟!

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: اگر بریم آنجا نیمکت ما خالی باشد تلویزیون‌ها و رسانه‌های خارجی مسخره نمی‌کنند؟! این کار درستی نیست، ما بازی قبل هم مشکل نفراتی داشتیم، یعنی بازیکنان روی نیمکت ما مصدوم بودند، الان هم همین شرایط را داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این نگاه نگاه فنی است. احتمالا آقای کی روش باید خودش این مسایل را درک کند، مگر این که بگویند شما نروید، ما هم می‌گوییم چشم نمی‌رویم، اشکال ندارد. معاون وزارت ورزش و جوانان مصاحبه ای کرده که خیلی جالب است که حالا همه دارند مصاحبه می‌کنند و …خوب دعوا کنند، ما هم قبول می‌کنیم. ما که گردنمان از مو نازک‌تر است! معاون محترم ورزشی وزارت بنویسد که “آقا با تعهد من نروید” ما اصلا امروز پرواز را انجام نمی‌دهیم. تیم رفت جام جهانی الحمدالله. همه مصاحبه می‌کنند و می‌خواهند تهدید کنند!

قلعه نویی ادامه داد: ما گفتیم دولت اعتدال تدبیر و امید می‌آید این لفظ های این مدلی از بین می‌رود، اما تازه بیشتر شده است! آقای روحانی شما شعارتان این بود؟

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100288
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما