چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 0:03

چه کسی یک تنه موجب سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد

آنالیزور تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: کسانی که از فوتبال چیزی نمی‌دانستند با اصرار بر اشتباهات خود در حفظ سرمربی ناموفق موجب سقوط تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته دوم فوتبال شدند.

خبرگزاری فارس: چه کسی یک تنه موجب سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد

حمید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جوانان شهر یاسوج تنها یک تفریح سالم داشتند که آن هم دیگر وجود نخواهد داشت.

وی از تیم شهرداری و تماشای بازی‌های این تیم به عنوان تنها تفریح سالم جوانان این شهر نام برد و گفت: معلوم نیست چرا مسئولان و دست‌اندرکاران این تیم جوانان و هواداران پرشمار را فراموش کردند.

کرمی افزود: وقتی برخی افراد غیر فوتبالی برای این تیم تصمیم گرفتند و کارشناسان کنار گذاشته شدند و عده‌ای به نام لیدر با یک تماس تلفنی خط می‌دادند معلوم بود که تیم شهرداری ثبات خود را از دست می‌دهند.

آنالیزور تیم فوتبال شهرداری یاسوج عدم استفاده درست از بازیکنان بومی را مشکل تیم شهرداری یاسوج دانست و افزود: از نیروهای بومی خود به درستی استفاده نکردیم و دلیل آن هم به افرادی برمی‌گردد که بومی استان هستند و اعتقادی هم به بچه‌های با استعداد بومی ندارند.

وی گفت: در عرصه فرهنگی ضرر بزرگی متوجه شهر یاسوج شد چرا که تیم شهرداری معرف این شهر و کل استان بود و اگر تیم بیشتر حمایت می‌شد در سال‌های آینده یکی از تیم‌های مطرح کشور بود.

کرمی تصریح کرد: از هفته چهاردهم مدام برای تغییر مربی همه کارشناسان دلسوز تذکر می‌دادند اما گوش شنوا نبود و تنها یک نفر برای ماندن مربی ناموفق تلاش می‌کرد که حرف آن یک نفر هم به کرسی نشست و امروز بر اساس آن تصمیم اشتباه تیم شهرداری یاسوج به لیگ دو سقوط می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100285
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هدایتی گفت:

    وقتی تو آنالیزور تیم باشی از ای بهتر هم نمیشه……..

  2. علی گفت:

    اون یه نفر کی بوده؟؟؟

  3. شرگ الله گفت:

    شما خودتون قبلا با چه تیمی کار کردید؟

دیدگاه شما