چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 0:01

مادر و فرزندی در بهمئی قربانی تصادف رانندگی شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک مادر و فرزند در تصادف محور بهمئی به بهبهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مادر و فرزندی در بهمئی قربانی تصادف رانندگی شدند

جلال پوران‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور لیکک به بهبهان خبر داد.

وی ادامه داد: ساعت 11 امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت‌بار با یک دستگاه خودروی پراید در محور لیکک به بهبهان، متأسفانه یکی از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست داد.

وی ابراز داشت: در این تصادف دلخراش که در روستای قبر قیصر بهمئی به فاصله 5 کیلومتری شهر لیکک به وقوع پیوست، خودروی پراید به علت واژگونی به ته دره سقوط می‌کند.

پوران‌فرد ابراز داشت: بلافاصله بعد از تماس با 115، به فاصله سه دقیقه آمبولانس شهری اورژانس به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و با تلاش فراوان راننده پراید را از خودرو بیرون آوردند و بعد از درمان مقدماتی به مرکز درمانی لیکک منتقل کردند.

وی تصریح کرد: این مرد 40 ساله بعد از انجام عمل جراحی در اتاق عمل در بخش مراقبت‌های ویژه دار فانی را وداع گفت.

پوران‌فرد ابراز داشت: دیگر سرنشین خودروی پراید نیز قبل از رسیدن ماموران امدادی، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سرنشینان خودروی پراید یک مادر 60 ساله با فرزند 40 ساله‌اش بودند که هر دو در این تصادف خونین علی‌رغم تلاش ماموران امدادی، جان خود را از دست دادند.

گفتنی است در سال جاری در شهرستان بهمئی چند تصادف مرگبار رخ داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100283
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مارال گفت:

    با عرض تسلیت…
    پیاده هم باشید پراید نخرید حیف پول بخخخخخخخخخخخخخخخخدا…

دیدگاه شما