سه شنبه 26 فروردین 1393 - 21:21

چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم؟

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم رفت و آمدهای بازیکنان ما و اتفاقات اخیر به فولاد در بازی با الجیش ضربه نزند.

به گزارش بویرنیوز به نقل ازافکارنیوز:غلامرضا رضایی ابتدا در خصوص شرایط فولاد خوزستان برای بازی فردا مقابل الجیش قطر اظهار داشت: پس از بازی با گسترش و قهرمانی‌ای که در لیگ برتر به دست آوردیم در این چند روز همه در حال و هوای قهرمانی بودیم و راستش را بخواهید خوب استراحت نکردیم.

وی افزود: از طرفی دیگر بازیکنان ما که به تیم ملی دعوت شدند فقط در مسیر تهران به اهواز بودند و حتی بد موقعی پروازهایشان انجام شده است، امیدوارم این موضوع تأثیری در بازی فردا نداشته باشد.

رضایی ادامه داد: اما خوشبختانه از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن هستیم به نظرم ما به حق‌مان یعنی قهرمانی در لیگ رسیدیم اما علی‌رغم تبریک این اتفاق بزرگ برای فوتبال خوزستان باید بگویم قهرمانی ما به تاریخ پیوست و زیاد نباید روی آن تکیه کنیم چون فردا کار سختی در آسیا داریم.

مهاجم فولاد خاطرنشان کرد: ما در قطر مقابل الجیش مساوی کرده‌ایم و الآن رقابت تنگاتنگی با این تیم برای صدرنشینی داریم، خیلی دوست داریم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم تا تیم‌ها حساب کار دست‌شان بیاید البته هرچه در لیگ قهرمانان جلوتر برویم کار سخت‌تر است و باید با تمرکز بیشتر به میدان برویم.

وی در خصوص نقش فرکی در فولاد خوزستان نیز گفت: مهم‌ترین مسئله و کار کردن با فرکی لذت بردن از صبر و صداقت این مربی است که نیاز به تعریف و تمجید من ندارد، وقتی که به فولاد آمدم خیلی از فرکی شنیدم اما وقتی که با چشمانم دیدم همه چیز را باور کردم و واقعاً برای من جای افتخار است که شاگرد این مربی بودم. امیدوارم جواب اعتماد ایشان را داده باشم.

وی درباره عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: واقعاً نمی‌دانم ماجرا چیست، تا قبل از جام جهانی در اکثر بازی‌ها که مصدوم نبودم برای تیم ملی فیکس بازی می‌کردم و یا به عنوان یار دوازدهم به میدان می‌رفتم اما بعد از صعود به جام جهانی همه دعوت شدند به جز من، نمی‌دانم دلیلش چیست، بالاخره برای من که جزو ۱۴ بازیکن اصلی کی‌روش بودم مهم است که بدانم موضوع چیست، من دو سال با کی‌روش کار کردم و دوست دارم بدانم چه اتفاقی افتاده که ایشان حتی من را به اردو دعوت نمی‌کند.

وی افزود: از موقعی که به فولاد آمده‌ام حتی یک اردو هم دعوت نشدم و واقعاً‌ تعجب می‌کنم، همه تلاش من را در فولاد خوزستان می‌بینند و نیازی نیست که از خودم تعریف کنم اما هر فوتبالیستی دوست دارد در جام جهانی بدرخشد و برای من هم جای سؤال است که چرا حتی به اردو دعوت نمی‌شوم.

رضایی ادامه داد: من باز هم تلاش می‌کنم و بازیکنی نیستم که پا پس بکشم، برای من زندگی و فوتبال همیشه ادامه دارد، من نیم‌فصل دوم به فولاد آمدم، خیلی‌ها فکر می‌کردند فوتبالم تمام شده اما روزهای خوب من دوباره نمایان شد و مطمئن باشید در بازی‌های آسیایی هم سعی خواهم کرد جزو بهترین‌ها باشیم. امیدوارم این بار کادر فنی تیم ملی به من اعتماد کند چون من تشنه کمک به تیم ملی و حضور در جام جهانی هستم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا در فولاد می‌مانی یا خیر،‌ گفت: فعلاً فقط باید به بازی‌های آسیایی فکر کنیم، هنوز هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز دست خداست. ان‌شاءالله بعداً درباره این موضوع تصمیم می‌گیرم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما