سه شنبه 26 فروردین 1393 - 18:03

ورزای پیرو رهبر با خاتمی دیدار نکنند

به گزارش بويرنيوز به نقل ازافکار، آیت‌الله سید احمد علم‌‌الهدی ظهر امروز در حاشیه همایش کشوری «اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت‌ درون‌‌زا» در جمع خبرنگاران در خصوص علت واکنش تند نمایندگان مجلس به دیدار برخی از وزیران با محمد خاتمی اظهار داشت: تا زمانی که موضع خاتمی در رابطه با فتنه روشن نشود این دیدارها درست نیست و افرادی که خود را پیرو رهبر می‌دانند نباید به این دیدار می‌رفتند.

علم‌الهدی در رابطه با عملکرد وزارت فرهنگ عنوان کرد: وقتی شخص وزیر فرهنگ خودش به مقام معظم رهبری گفته است که من خواسته‌‌های شما را برآورده نکردم، دیگر چه می‌توان گفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: انقلاب ما یک انقلاب ضداستکباری است و در این انقلاب باید زمینه‌ فرج امام زمان(عج) فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه هر چقدر در استکبارستیزی موفق‌تر باشیم انقلاب ما نیز موفق‌تر است، خاطرنشان کرد: اوایل تنها ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌داد اکنون این شعار همگانی شده و در تمام دنیا این شعار سر داده می‌شود.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: استکبارستیزی با نرمش قهرمانانه مغایرت ندارد و ما باید اصول خود را حفظ کنیم و بر اساس این اصول با دنیا حرف بزنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قیصر گفت:

    درودبرسیمحمدخاتمی محبوب دلها

  2. علی گفت:

    مردم بدانند که اقای علم الهدی کسی بود که میگفت مردم بجای مرغ اشکنه بخورند بعد خودش فسنجون بوقلمون میخورد

  3. م گفت:

    حاج آقا ای به چشم :بیا شمارازیارت کنیم آقای همه چیزدان؟علامه ی حلی؟فعلاکاری کردی که ملت توان خوردن نان واشکنه ندارن شماچلو:پلو:مرغ و….بخور

دیدگاه شما