سه شنبه 26 فروردین 1393 - 13:32

یوسف پلنگ و مهدی جومونگ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12 جمهوری این شهرستان 2 زورگیر حرفه‌ای کمتر از 24 ساعت از زورگیری شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: یوسف پلنگ و مهدی جومونگ در نیشابور دستگیر شدند

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش یک فقره زورگیری وجوه نقد، بلافاصله تیمی از مأموران گشت کلانتری 12 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل فرد جوانی سراسیمه به مأموران مراجعه کرد و گفت 2 جوان با تهدید سلاح سرد مبلغ 500 هزار ریال وجه نقد از من زورگیری کرده و از محل متواری شدند.

این مسئول ادامه داد: پس از بررسی اظهارات مالباخته، مأموران با توجه به اطلاعات ارائه شده به 2 فرد زورگیر معروف به یوسف پلنگ و مهدی جومونگ که دارای سوابق متعددی کیفر بودند؛ مظنون شدند و پس از یکسری کار اصلاعاتی مخفیگاه آنها را شناسایی و آنها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی در پایان گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی بودند که در ادامه بازجویی‌ها در مواجهه با فرد مالباخته به زورگیری وجود نقد اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100174
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما