سه شنبه 26 فروردین 1393 - 12:31

بازتاب حرکت بازیکن شهرداری یاسوج در برنامه نود!

در برنامه شب گذشته ۹۰، سرمربی فولاد خوزستان که این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، عنوان برترین مربی سال را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، برنامه 90 شب گذشته به بررسی اتفاقات لیگ ایران در هفته پایانی و قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان اختصاص داشت.

سوال نظرسنجی این برنامه درباره اختصاص به انتخاب برترین مربی فصل داشت که مخاطبان باید از میان گزینه‌های 1- اسکوچیچ سرمربی ملوان،  2- علی دایی سرمربی پرسپولیس، 3حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان، 4 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال، 5-زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان و 6- یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران گزینه مورد نظر خود را انتخاب می‌کردند.

در پایان برنامه حسین فرکی با 44 درصد آرا در صدر قرار گفت و بعد از او دایی 29 درصد آرا را کسب کرد، قلعه‌نویی 12درصد رای آورد، گل‌محمدی با اختلاف کم نسبت به سرمربی استقلال 11 درصد آرا را به خوداختصاص داد، اسکوچیچ 3 درصد رای آورد و کرانچار یک درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

در ادامه فردوسی‌پور مجری برنامه، صحبت‌هایی را درباره مجرمی که قرار بود امروز به دلیل قتل به دار مجازات آویخته شود، مطرح کرد و تماس‌های متعددی با این برنامه برای پرداخت دیه این مجرم پرداخت شد.

مجری برنامه هم تلاش خود را برای منصرف کردن خانواده مقتول انجام داد و امروز صبح امروز اولیای دم از جمله پدر مقتول که خود از پیشکسوت فوتبال مازندران است در حرکتی خداپسندانه از خون فرزندش گذشت و قاتل را بخشید.

در ادامه برنامه نود تماس تلفنی با محمد پنجعلی برقرار کرد و درباره خودرویی که او از پرسپولیس دریافت کرده صحبتی انجام شد و در ادامه سرپرست سرخ‌پوشان اشاره کرد که این خودرو بدون سند بوده و متعلق به رویانیان است و او این اتومبیل را به مدیرعامل سابق پرسپولیس پس داده است.

میهمان این برنامه حسین فرکی سرمربی متعهد و موفق فولاد خوزستان بود و درباره شرایط تیم و مسیر قهرمانی فولاد صحبت‌هایی را مطرح کرد.

 فرکی در بخشی از صحبت هایش درباره اینکه باید در رسیدن به موفقیت صبر و حوصله داشت اشاره کرد و اینکه در گذشته حدود یک سال و چند ماه از مربیگری دور بودم و اینکه هیچ تیمی از او استفاده نکرده است و او را به چشم یک بیگانه می‌دیدند.

سرمربی فولاد در خصوص حضورش در فصل بعد نیز گفت: تصمیم گیری در خصوص این قضیه را به پس از لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده ام.

وی در مورد مصدومیت خود نیز گفت: از ناحیه هر دو پا مصدوم هستم و باید جراحی کنم.

میهمان دیگر تلفنی برنامه مهدی تاج بود که در ابتدای صحبت‌هایش درباره انصراف از یارانه گفت و از فردوسی‌پور پرسید که آیا او از دریافت یارانه انصراف می‌دهد و مجری برنامه هم گفت که نه در شرایط حاضر و نه در گذشته یارانه دریافت نکرده است.

درادامه فردوسی پور گفت که در هیچ کجای دنیا بازیکنان را این گونه در اختیار تیم‌ملی قرار نمی‌دهند و از طرفی باشگاه‌ها حق دارند اما در ادامه تاج جواب عادل را داد.

وی گفت: سازمان لیگ طبق برنامه های از پیش تعیین شده لیگ را به اتمام رساند. کی روش از ابتدا می‌گفت برای اردوهای تدارکاتی آخر بازیکنان را می‌خواهد و اینکه بازیکنان و باشگاه ها چند ساعت پیش از سفر به اردو نروند درست نیست.

تاج در ادامه گفت: کی روش بازیکنان تیم های آسیایی را مرخص کرده و تیم ملی با نفرات حاضر بامداد امروز عازم آفریقای جنوبی می شود.

مجید نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج در لیگ یک هم میهمان دیگر تلفنی برنامه نود بود و درباره حرکتش که با وجود ذخیره بودن توپ را از روی خط بیرون کشیده گفت: حرکت من غیر ارادی بود و دست خودم نبود و گفت که برای نجات تیمش و گل نخوردن این تیم هر کاری از دستش برآید آنجام می‌دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100133
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما