دوشنبه 25 فروردین 1393 - 20:47

اختلافات در گروهک تروریستی جیش العدل

n00325540-b
به گزارش بویرنیوز به نقل ازافکار، گروهک تروریستی “جیش‌العدل”، در تاریخ ۲۴فروردین با صدور بیانیه‌ای نام دو تن از اعضای این گروهک تروریستی را با عناوین روابط عمومی و سخنگوی دوم گروه! اعلام کرد تا بار دیگر و آشکارتر از اختلافات درون‌گروهی پرده بردارد.

این گروه که متأسفانه با بزرگ‌نمایی رسانه‌ای در مدت گروگان‌گیری ۵ مرزبان ایرانی نامش تا حدودی مطرح گشته ـ بشدت در صدد القای نظم سازمانی و چارت هدفمند است اما صدور بیانیه اخیر اشاره به اختلافات و درگیری‌های داخل گروهک دارد. در این باره می‌توان گفت:

جیش العدل

139301241255253892523203

جیش العدل

۱. تعیین سخنگوی جدید،‌ بدون عزل سخنگوی قبلی تا کنون در هیچ گروه و سازمانی سابقه نداشته است.

۲. سخنگوی قبلی “عبدالرئوف ریگی”، برادر عبدالمالک ریگی معدوم است که به علت سابقه و نسبتش با سرکردگان قبلی گروهک، از حاشیه امنی برخوردار است و براحتی توان کنار گذاشتن وی را ندارند.

۳. مصاحبه‌های پیاپی و متعدد اخیر وی با رسانه‌های گوناگون ضدانقلاب (مانند:العربیة، روزآنلاین و…) که نوعاً اظهارات جالب توجهی را نیز در بر داشته است حتماً سیاست‌های تروریستی این گروهک را تحت‌الشعاع قرار داده است. برخی تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند جملات ریگی درباره «مولوی عبدالحمید، نارضایتی وی نسبت به کشتن گروهبان دانایی‌فر و…» سبب انتقادات و سؤالات فراوانی در میان اعضای جیش‌العدل شده است؛ تا حدی که اظهارات ریگی را مواضع شخصی و نه سازمانی می‌دانند و او بدون هماهنگی با سرکردگان تروریست این جملات را بر زبان رانده است.

۴. گویا سران گروه از فعال شدن عبدالرئوف در رسانه‌ها زمینه جدایی و انشعاب یا ریاست‌طلبی وی را می‌بینند. چراکه با این اقدامات در تلاش است نام خود را سر زبان‌ها بیندازد.

به هر تقدیر آنچه که قطعی به نظر می‌رسد همان اختلافات داخلی این گروهک کوچک معدود است که تا امروز نیز به مدد سرویس‌های جاسوسی کشورهای استکباری و غربی و مرتجع عربی سرپا مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100060
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما